Jak je to s hodnocením domén s klí?ovým slovem ve vyhledávání

404m.com, 3. srpna 2018 ve 00:56:03, 1x přečteno

Téma domén obsahujících klí?ové slovo jsem se v?noval už d?íve. Tentokrát jsem našel zajímavé informace a souhrn na Search Engine Journal, postavené na zdrojích p?ímo z Google.

?asto se bere stá?í domény jako konkuren?ní výhoda. Google však nebere v potaz, kdy doména byla zaregistrována, ale kdy se na ní objevil n?jaký obsah. Takže dlouhodob? parkovaná doména je na tom z pohledu stá?í stejn? jako nov? registrovaná.

Samoz?ejm? je otázkou co s doménami, na kterých n?jaký obsah byl, pak na pár let zmizel a znovu se objevil, ale jiný. Black hat podsv?tí má jasno. P?ednostn? berou domény s historií, protože to funguje ;)

Pokud obsahuje doména klí?ové slovo neznamená to automaticky, že na toto slovo se bude zobrazovat. Toto tvrzení p?sobí tak, že klí?ové slovo v domén? není hodnotícím signálem.  Tedy v porovnání s brandovou doménou by nem?ly mít žádnou výhodu.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Google odpovídá na otázky o authorship

Včera vyšel na blogu Google Webmaster Central článek s odpovědmi na otázky kolem authorship. Zaslouží si určitě naši pozornost, takže jsem…

Zrušte seznam a cena domén poroste

Jestli něco nový algoritmus na seznamu opravdu udělal tak to, že degradoval hodnotu domény, tedy její vliv na pozici ve vyhledávání. V…

Jak správně používat měřicí parametry v PPC kampaních

Služba Google Analytics pomáhá velmi dobře poznat návštěvníky webu přicházející z placeného vyhledávání. Dozvíte se třeba, kolik si…


Komentáře

(nezobrazuje se)