Jak je to s hodnocením domén s klí?ovým slovem ve vyhledávání

404m.com, 3. srpna 2018 ve 00:56:03, 1x přečteno

Téma domén obsahujících klí?ové slovo jsem se v?noval už d?íve. Tentokrát jsem našel zajímavé informace a souhrn na Search Engine Journal, postavené na zdrojích p?ímo z Google.

?asto se bere stá?í domény jako konkuren?ní výhoda. Google však nebere v potaz, kdy doména byla zaregistrována, ale kdy se na ní objevil n?jaký obsah. Takže dlouhodob? parkovaná doména je na tom z pohledu stá?í stejn? jako nov? registrovaná.

Samoz?ejm? je otázkou co s doménami, na kterých n?jaký obsah byl, pak na pár let zmizel a znovu se objevil, ale jiný. Black hat podsv?tí má jasno. P?ednostn? berou domény s historií, protože to funguje ;)

Pokud obsahuje doména klí?ové slovo neznamená to automaticky, že na toto slovo se bude zobrazovat. Toto tvrzení p?sobí tak, že klí?ové slovo v domén? není hodnotícím signálem.  Tedy v porovnání s brandovou doménou by nem?ly mít žádnou výhodu.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Pro? je pro ?esko nejlepší .cz a nem?že to za p?t let být jiná doména?

Kv?li zdražení .cz domény se rozjela nejedná vášnivá diskuze. P?iznám se, že už se mi to nechce moc rozebírat. M?j názor jste si mohli…

Google odpovídá na otázky o authorship

Včera vyšel na blogu Google Webmaster Central článek s odpovědmi na otázky kolem authorship. Zaslouží si určitě naši pozornost, takže jsem…

Vyhodnocují muži a ženy online hodnocení odlišn??

Velmi zajímavá studie Do men and women value online reviews differently? (Vyhodnocují muži a ženy online hodnocení odlišn??) vyšla na Search…


Komentáře

(nezobrazuje se)