Google přišel se zajímavým vylepšením pro AdWords. Konkrétně se jedná o vylepšení reklamy pro mobilní zařízení. Pokud ve své reklamě zobrazujete telefonní číslo, tak bude klikatelné. Co se stane po kliknutí bude jen na vás. Buď se může objevit obsah stránek jako při kliknutí na reklamu, anebo lze aktivovat přesměrování přes speciální číslo na google přímo na váš telefon. Díky tomuto přesměrování si budete moct ověřit kolik vám AdWords poslal zákazníků.
Toto vylepšení, které určitě najde využití už shánění dovozu pizzy a taxiků, zatím funguje pouze pro omezenou část firem v USA. Dá se ale předpokládat, že google nebude se službou dlouho otálet a zavede to všude, kam mu to nejen telekomunikační zákony a podobná omezení dovolí. Reklam pro mobilní telefony jsou totiž velice lukrativní trh, zvláště v tomhle ohledu.
Související články
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…
Kolik se točí v AdWords?
Google. Pro mnohé lidi nájezd na dálnici internetu. Největší a nejvýnosnější z online firem, které kdy na internetu vznikly. Převážná…
Jak správně používat měřicí parametry v PPC kampaních
Služba Google Analytics pomáhá velmi dobře poznat návštěvníky webu přicházející z placeného vyhledávání. Dozvíte se třeba, kolik si…