Google. Pro mnohé lidi nájezd na dálnici internetu. Největší a nejvýnosnější z online firem, které kdy na internetu vznikly. Převážná většina z jeho příjmů jsou zisky z AdWords. Ten zbytek by se dal spočítat na prstech jedné ruky. Víte kolik se vlastně protočí peněz na AdWords za jediný den? Tipněte si a čtěte dál.
Největší průměrná cena za proklik v GS je u financí 3,09 USD. Finance dále drží rekord v počtu uskutečněných obchodů 1,39 milionů. Započítávají se sem prodeje, leady, konverze atd.
Nejvíce impresí v GS udělá kategorie práce a studium – 660 milionů. Ovšem zároveň mají v GS nejhorší CTR – 1,72%. Další zajímavostí je, že v rámci této kategorie je i největší inzerent University of Phoenix.
Pokud si projdete čísla v infografice, myslím že obecně nebudete mít problém poznat, kde jsou zakopané peníze v PPC a kde by už stálo zato uvažovat o jiném druhu propagace. Jinými slovy, bylo by velice zajímavé nahlédnout do tajných záznamů Google a zjistit, které firmy mají hezké konverze. A naopak zjistit, v kterém kraji inzeruje nejvíce firem spojených s automobily a jejich servisem.
Související články
Jak si vede v AdWords vaše konkurence?
Chtěli byste vědět, kolik utrácí v PPC vaše konkurence, jaká používá klíčová slova, kolik platí za klik a jak jim to vynáší? S tím…
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…
Rozšířené kampaně: AdWords už nebudou jako dřív
Informace, že způsob práce s kampaněmi v Google AdWords se radikálně změní vás nejspíš neminula. 6 února Google spustil Rozšířené…