Popřát šťastné a veselé Vánoce je pro nás tak samozřejmé, jako pozdravit souseda, kterého sice neznámé ale bydlí nedaleko. Důvodem může být dobré chování, solidarita, anebo jen naladění se na frekvenci vánoční nálady.
Pokud máte internetové přátele, anebo spolupracovníky z celého světa, možná přání šťastných a veselých Vánoc se nemusí každému z nich líbit. Ne každý je přece slaví anebo alespoň ne v takové podobě jako většina obyvatel ČR. Pak jsou tu tací, kteří prostě nechtějí slavit a nemusí se hned jednat o náboženské důvody.
V dnešní době má většina lidí pocit, že internet patří jen jim. Což vede k nedomýšlení důsledků jejich chování, které je často dost povrchní. Ostatně nedávno jsem zaznamenal na Facebooku naštvanou reakci. Dotyčný byl pozván na X „chlastaček“. Problém byl v tom, že sám napsal, že je vyléčený alkoholik a rozhodně si nepřeje dostávat takového pozvánky.
Podobné to může být i s tím přáním šťastných Vánoc. Možná by jsme se předtím prostě jen měli zamyslet. Vybrat si lidi, kterým chceme popřát jednoho po druhém. Žádné Select All. Třeba je to jen o té ohleduplnosti a času, který tomu věnujeme.
Související články
P?ipravte PPC kampan? na rok 2017
Dnes jsem m?la na E-Business Akademii dvacetiminutovou p?ednášku se stejnojmenným názvem. A protože tohle téma se do dvaceti minut narvat fakt…
Rozdílný přístup vyhledávačů přináší zajímavé paradoxy
Dneska jsem zrovna koukal jak si vede nejnovější minisites a jak by jsem mohl optimalizovat do budoucna celý proces budování minisite, včetně…
Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli
Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na…