Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli
vetrovka.cz, 7. listopadu 2009 ve 22:34:19,Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na Facebooku, aby se stali jejími fanoušky.
Reklama odvádějící lidi na web inzerenta funguje prakticky stejně jako každá jiná. Reklama s cílem akvizice fanoušků je o něco zajímavější. Pokud se uživatel Facebooku stane fanouškem stránky, efekt reklamy tím ještě nekončí. Informace se dostává dál na jeho zeď, do kanálu aktuálních zpráv na hlavní stránce jeho přátel. Už to není reklama, ale informace o existenci stránky se volně šíří dál. A zadarmo. Tím se dá získat víc fanoušků, než kolik jsme původně získali skrz samotnou reklamu. To je jen prvotní úvaha, teď čísla.
Stránkám na Facebooku se moc nevěnuju, tak jsem založila úplně jednoduchou stránku Paříž. Je to jen malý pokus, malá ukázka a úplně amatérské zpracování (to je vlastně plus, takhle to zvládne fakt každý). Snad tedy oceníte praktický příklad.
Ponechme stranou fakt, že jsem vybrala tématiku, která má silný potenciál získávat fanoušky snadno, snad je alespoň lépe vidět efekt. Čím méně zajímavá stránka, tím samozřejmě těžší dostat na ni fanoušky, ať už jakoukoliv cestou.
Související články
Pár tip? pro firemní komunikaci na Facebooku
Facebook byl primárn? vytvo?en pro komunikaci mezi p?áteli a známými a podle toho zachází s p?ísp?vky. Abyste dosáhli ve firemní komunikaci…
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
Facebook Ads
Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…