Téma vs klí?ové slovo

404m.com, 21. prosince 2015 ve 14:20:08, 60x přečteno

P?ed chvíli jsem si p?e?etl ?lánek Goodbye Keyword Optimization — Welcome To The Age of Topical Optimization. Cílit na témata místo konkrétních klí?ových slov se zdá být jako dobrý nápad. Tedy pokud se bavíme o budoucnosti a náš web získá dostatek autority. V opa?ném p?ípad? to fungovat nebude. Zkoušel jsem to n?kolikrát a r?znými zp?soby.

Stránka, která cílí na konkrétní slovní spojení jak onpage tak offpage, zatím vždy byla z pohledu návšt?vnosti z vyhledávání efektivn?jší než ta, kde se píše o n?jakém tématu. Vícemén? to testuji pravideln? a výsledek byl doposud vždy stejný a to jak na Google i Seznam. Co se týká strategie nic se za ty roky nezm?nilo. Zvolte si hledanou frázi, zacilte na ní obsah, seže?te si pár dobrý odkaz? a vychutnávejte si návšt?vnost z vyhledáva??.

Asi nejzajímav?jší test prob?hl na mé testovací IT PBN (frekvence 1 ?lánek za týden na 1 blog). ?íslo 5 je od?íznuto od p?íd?lu kvalitního linkjuice. Žije z p?írodních zdroj?, které jsou v?tšinou nofollow (p?evážn? sociální sít?). ?íslo 2 dostalo n?kolik celkem silných dávek kvalitn?jšího linkjuice, protože se na n?m nachází texty, které v ?R nikdo nechce p?ekládat/zpracovat.

Na ?íslo 5 jsem p?idával texty p?epsané ze zahrani?ních magazín?, kterým ty ?eské nev?novaly moc prostoru. Návšt?vnost však zanedbatelná (desítky lidí za týden). Ovšem pak m? napadlo vyzkoušet tam p?idat hodn? hledané slovní spojení. No a najednou d?lá tém?? 40 % návšt?vnosti. Z grafu je vid?t klasický magazínový boost pro nové ?lánky, který postupn? opadá. Blog už však nemá dostatek linkjuice se udržet natrvalo.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Jak je to s hodnocením domén s klí?ovým slovem ve vyhledávání

Téma domén obsahujících klí?ové slovo jsem se v?noval už d?íve. Tentokrát jsem našel zajímavé informace a souhrn na Search Engine Journal,…

Rok 2010 a budoucnost vyhledávání? – Část I. Rok 2009

Velmi zajímavé téma, které poslední dobou koluje internetem, respektive jím koluje na každém konci roku, skýtá otázku, jak bude vypadat rok…

PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty

Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…


Komentáře

(nezobrazuje se)