Téma domén obsahujících klí?ové slovo jsem se v?noval už d?íve. Tentokrát jsem našel zajímavé informace a souhrn na Search Engine Journal, postavené na zdrojích p?ímo z Google.
?asto se bere stá?í domény jako konkuren?ní výhoda. Google však nebere v potaz, kdy doména byla zaregistrována, ale kdy se na ní objevil n?jaký obsah. Takže dlouhodob? parkovaná doména je na tom z pohledu stá?í stejn? jako nov? registrovaná.
Samoz?ejm? je otázkou co s doménami, na kterých n?jaký obsah byl, pak na pár let zmizel a znovu se objevil, ale jiný. Black hat podsv?tí má jasno. P?ednostn? berou domény s historií, protože to funguje ;)
Pokud obsahuje doména klí?ové slovo neznamená to automaticky, že na toto slovo se bude zobrazovat. Toto tvrzení p?sobí tak, že klí?ové slovo v domén? není hodnotícím signálem. Tedy v porovnání s brandovou doménou by nem?ly mít žádnou výhodu.
Související články
Smazané domény v?etn? rank? na jednom míst? – SmazaneDomeny.cz
Nedávno jsem zkusil koupit pár .cz domén a r?zným zp?sobem je prodat. Domény které jsem registroval nebyly m?j výmysl. Jen tak m? nenapadlo…
3 tipy na automatické odkazy ve WordPress
Dnes bych se s vámi rád pod?lil o pár jednoduchých tip? jak automaticky a pr?b?žn? vytvá?et automaticky zp?tné odkazy pomocí WordPress a…
Pro? je pro ?esko nejlepší .cz a nem?že to za p?t let být jiná doména?
Kv?li zdražení .cz domény se rozjela nejedná vášnivá diskuze. P?iznám se, že už se mi to nechce moc rozebírat. M?j názor jste si mohli…