Jak je to s hodnocením domén s klí?ovým slovem ve vyhledávání

404m.com, 3. srpna 2018 ve 00:56:03, 5x přečteno

Téma domén obsahujících klí?ové slovo jsem se v?noval už d?íve. Tentokrát jsem našel zajímavé informace a souhrn na Search Engine Journal, postavené na zdrojích p?ímo z Google.

?asto se bere stá?í domény jako konkuren?ní výhoda. Google však nebere v potaz, kdy doména byla zaregistrována, ale kdy se na ní objevil n?jaký obsah. Takže dlouhodob? parkovaná doména je na tom z pohledu stá?í stejn? jako nov? registrovaná.

Samoz?ejm? je otázkou co s doménami, na kterých n?jaký obsah byl, pak na pár let zmizel a znovu se objevil, ale jiný. Black hat podsv?tí má jasno. P?ednostn? berou domény s historií, protože to funguje ;)

Pokud obsahuje doména klí?ové slovo neznamená to automaticky, že na toto slovo se bude zobrazovat. Toto tvrzení p?sobí tak, že klí?ové slovo v domén? není hodnotícím signálem.  Tedy v porovnání s brandovou doménou by nem?ly mít žádnou výhodu.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Smazané domény v?etn? rank? na jednom míst? – SmazaneDomeny.cz

Nedávno jsem zkusil koupit pár .cz domén a r?zným zp?sobem je prodat. Domény které jsem registroval nebyly m?j výmysl. Jen tak m? nenapadlo…

3 tipy na automatické odkazy ve WordPress

Dnes bych se s vámi rád pod?lil o pár jednoduchých tip? jak automaticky a pr?b?žn? vytvá?et automaticky zp?tné odkazy pomocí WordPress a…

Pro? je pro ?esko nejlepší .cz a nem?že to za p?t let být jiná doména?

Kv?li zdražení .cz domény se rozjela nejedná vášnivá diskuze. P?iznám se, že už se mi to nechce moc rozebírat. M?j názor jste si mohli…


Komentáře

(nezobrazuje se)