Google oficiáln? potvrdil brzké zrušení pravého sloupce reklamy ve vyhledávání na Googlu. Jde o všech 8 textových pozic, blok Shopping Ads reklamy z?stává. Naopak v top pozici bude k vid?ní o jednu reklamu více, tedy až ?ty?i. Další reklamy i nadále z?stávají pod výsledky vyhledávání. Zní to skoro neuv??iteln?. Pravý sloupec je jedna z velkých stálic reklamy ve vyhledávání, je tam, co pamatuju. Bude mi chyb?t. Ale k v?ci. Co taková zm?na m?že p?inést?
David Špinar ?íká, že je to úžasný. David Špinar je Google a pro Google to bezpochyby úžasný bude. A pro inzerenty? Asi nejoblíben?jší repliky po?ínající mírné paniky jsou:
To, že Google d?lá AdWords pro peníze není nic neznámého a nepochybuju, že se mu na výnosech odrazí, v tom ostatním bych to tak ost?e nevid?la. Po?ád nevím, jestli to bude tak úžasný, jak ?íká David, ale vidím na tom dost pozitivních v?cí a zajímavých p?íležitostí.
Prvn? bych p?ipomn?la jednu známou pravdu: Google tu není pro inzerenty. Ani pro PPC?ka?e a dokonce ani pro SEO konzultanty. Google je tu pro uživatele. Technicky je Googlu úpln? jedno, na co uživatel klikne, kde nakoupí a jestli dostane na výb?r z 11 nebo ze 4. Pokud ale uživatel projde vyhledáva?em spokojený.
Související články
Jak se stát PPC?ka?em — p?íb?hy PPC?ka??
Navazuju na ?lánek Jak se stát PPC?ka?em s p?íb?hy t?ch, kte?í si tím prošli. Poprosila jsem 6 kamarád? PPC?ka??, aby mi posali své za?átky,…
AdWords spouští Keyword Planner Tool
AdWords spustily již představený Keyword Planner Tool (Plánovač klíčových slov), nástroj, který by do budoucna dost možná mohl postupně…
Upgradujte na rozšířené kampaně do 22. července
Již za týden, 22. července, Google automaticky přepne všechny AdWords kampaně na rozšířené, pokud již předtím neupgradujete ručně.…