AdWords spouští Keyword Planner Tool

vetrovka.cz, 27. května 2013 ve 21:24:15, 44x přečteno
AdWords spouští Keyword Planner Tool

AdWords spustily již představený Keyword Planner Tool (Plánovač klíčových slov), nástroj, který by do budoucna dost možná mohl postupně úplně nahradit Nástroj pro návrh klíčových slov a Nástroj pro odhad provozu. Obsahuje spoustu funkcí, které už znáte a také nějaké navíc. Umí navrhovat slova, kombinovat seznamy, odhadovat ceny, vytvářet sestavy a exportovat vytvořený plán do AdWords Editoru. Nástroj je dost intuitivní a jednoduše použitelný, tak to vezmu jen v rychlosti.

Nástroj najdete v menu účtu AdWords hned nad Nástrojem pro návrh klíčových slov, tedy pod položkou Tools and Analysis (Nástroje a analýza) a následně Keyword Planner (Plánovač klíčových slov). V tuto chvíli pravděpodobně ještě chybí český překlad a odkaz na nástroj je dostupný pouze při nastavení účtu v angličtině.

Podobně jako Nástroj pro návrh klíčových slov samozřejmě ukazuje konkrétnější fráze ze zadaného slova, měsíční hledanost (12-měsíční průměr) a konkurenčnost (v reklamě).

Data ukazuje buď pro vyhledávání na Googlu nebo pro vyhledávání na Googlu i v partnerské síti (dohromady). Neukazuje data odděleně pro jednotlivá zařízení (jako to umí Keyword Tool). Samozřejmě si volíte data pro konkrétní oblast (zemi i město) a jazyk. Slova můžete buď vložit přímo nebo nahrát ze souboru.

Pokračování na: vetrovka.cz

Související články

Jak se pomocí SEO dostat do mysli zákazníka

Kniha The Ultimate Guide to Google AdWords autor? Perryho Marshalla a Bryana Todda Vám pom?že pochopit základy systému Google pay-per-click…

Sklik spouští bannery, 300×50 je typický pro mobily

Sklik ve své partnerské síti už vydává oznámení o spuštění grafických reklam, tzn. na straně majitelů webů v obsahové síti už…

Nefiltrované vyhledávací dotazy v Skliku

Pozor, pozor! V Skliku se zas jednou taky něco děje a je to extrémně zajímavá, potřebná a významná změna. Sklik nám ode dneška už také…


Komentáře

(nezobrazuje se)