AdWords spustily již představený Keyword Planner Tool (Plánovač klíčových slov), nástroj, který by do budoucna dost možná mohl postupně úplně nahradit Nástroj pro návrh klíčových slov a Nástroj pro odhad provozu. Obsahuje spoustu funkcí, které už znáte a také nějaké navíc. Umí navrhovat slova, kombinovat seznamy, odhadovat ceny, vytvářet sestavy a exportovat vytvořený plán do AdWords Editoru. Nástroj je dost intuitivní a jednoduše použitelný, tak to vezmu jen v rychlosti.
Nástroj najdete v menu účtu AdWords hned nad Nástrojem pro návrh klíčových slov, tedy pod položkou Tools and Analysis (Nástroje a analýza) a následně Keyword Planner (Plánovač klíčových slov). V tuto chvíli pravděpodobně ještě chybí český překlad a odkaz na nástroj je dostupný pouze při nastavení účtu v angličtině.
Podobně jako Nástroj pro návrh klíčových slov samozřejmě ukazuje konkrétnější fráze ze zadaného slova, měsíční hledanost (12-měsíční průměr) a konkurenčnost (v reklamě).
Data ukazuje buď pro vyhledávání na Googlu nebo pro vyhledávání na Googlu i v partnerské síti (dohromady). Neukazuje data odděleně pro jednotlivá zařízení (jako to umí Keyword Tool). Samozřejmě si volíte data pro konkrétní oblast (zemi i město) a jazyk. Slova můžete buď vložit přímo nebo nahrát ze souboru.
Související články
Jak se pomocí SEO dostat do mysli zákazníka
Kniha The Ultimate Guide to Google AdWords autor? Perryho Marshalla a Bryana Todda Vám pom?že pochopit základy systému Google pay-per-click…
Sklik spouští bannery, 300×50 je typický pro mobily
Sklik ve své partnerské síti už vydává oznámení o spuštění grafických reklam, tzn. na straně majitelů webů v obsahové síti už…
Nefiltrované vyhledávací dotazy v Skliku
Pozor, pozor! V Skliku se zas jednou taky něco děje a je to extrémně zajímavá, potřebná a významná změna. Sklik nám ode dneška už také…