Již za týden, 22. července, Google automaticky přepne všechny AdWords kampaně na rozšířené, pokud již předtím neupgradujete ručně. Nechat to na Googlu je sice jednoduchá, ale ne úplně nejlepší volba, zejména u kampaní, které necílí na mobily nebo cílí jen na mobily. Nad jejich nastavením celkem snadno ztratíte kontrolu.
Neduplicitními kampaněmi myslím případ, kdy nemáte dvě kampaně se stejnou strukturou, akorát jiným cílením podle geolokace nebo zařízení. V takovém případě stačí jen upgrade. Doporučuju se ale v segmentech podívat na výkon v kampaních na mobilech a případně multiplikátor nabídky pro mobily upravit.
Pokud máte kampaní v účtu hodně se shodným cílovým nastavením, nejjednodušším způsobem je AdWords Editor (aktuální verze 10.1.0), nastavíte jedním kliknutím pro všechny kampaně v účtu.
Pokud chcete zachovat nastavení, je třeba snížit multiplikátor nabídky pro mobily o 100 %. Doporučuju ale zvážit, jestli se situace od doby, kdy jste mobily vypnuli nezměnila (třeba jste už vyvinuli pořádnou mobilní verzi webu) a zobrazování reklamy v mobilech přecijen nezkusíte, klidně s výrazně nižší nabídkou – multiplikátor může být snížen o 0 až 90 %.
Související články
Slovenská WY Group pokra?uje v nákupech hosting?, další akvizicí je ONEbit
Koncem kv?tna jsem psal ?lánek, že WY Group koupila Savana a te? spole?nost vydala zprávu o další úsp?šné akvizici. Tentokrát se jí poda?ilo…
Rozšířené kampaně: AdWords už nebudou jako dřív
Informace, že způsob práce s kampaněmi v Google AdWords se radikálně změní vás nejspíš neminula. 6 února Google spustil Rozšířené…
Prodané .cz domény 22. – 28. ?ervence
Nejdražší prodanou doménou tohoto týdne se stala podivn? vypadající 00w.cz. Vydražila se na dAukce za 2,2K CZK. Už byla p?evedena na nového…