Představujeme novinky v Skliku: Regionální cílení a rozšíření inzerátu o adresu

blog.h1.cz, 31. srpna 2010 ve 13:30:55, 86x přečteno
Představujeme novinky v Skliku: Regionální cílení a rozšíření inzerátu o adresu

Seznam dnes představil ve svém PPC systému Sklik dvě zajímavé novinky – regionální cílení a rozšířeníadresu. V tomto článku obě krátce představím a zmíním zde i příklady, kdy mohou pomoci právě vašim kampaním k cílenějšímu zobrazování.

Cílení na vybrané regiony znáte již dlouhá léta z Google AdWords. Tedy za předpokladu, že cílíte své kampaně třeba na USA, Kanadu nebo státy západní Evropy. Google sice údaje o regionech České republiky soudě dle geografických přehledů v Analytics k dispozici má, nepochopitelně ale otálí s jejich integrací do cílení kampaní v AdWords, tak abyste si mohli jednoduše zvolit oblasti, ve kterých se má vaše reklama zobrazovat.

Zde se chopil příležitosti „náš“ Seznam a počínaje dneškem máte možnost si na úrovni kampaní nastavit, ve kterých krajích si přejete oslovit potenciální zákazníky. Snadno si tedy jako stavební firma v nastavení zaškrtnete, že se máte zobrazovat pouze uživatelům z Karlovarského a Plzeňského kraje, kde působíte. Nemusíte se pak zbytečně zobrazovat uživatelům z ostatních částí ČR (a především za ně platit) a ani se nemusíte spoléhat pouze na množství úzce zaměřených klíčových slov typu „stavební firma Cheb“, „stavební firma Sokolov“ apod.

Pro firmy s celostátní působností, typicky e-shopy, se pak nic zásadního nemění. Dokážu si však i v jejich případě představit speciální kampaň cílenou na třeba pouze na Prahu, kde bude v inzerátech zmiňovaná nově otevřená kamenná pobočka s možností vyzvednout si objednané zboží zdarma.

Pokračování na: blog.h1.cz

Související články

Seznam kontext – dotestováno

Počínaje zítřkem ukončuje Sklik testování kontextu – prokliky z kontextu už budou placené stejně tak, jako ty ve vyhledávání. Pokud z…

Facebook Ads

Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…

Partnerská síť Skliku: příležitosti a hrozby

Na spuštění partnerské sítě Skliku se čekalo hodně dlouho. Včera Sklik oficiálně partnerskou síť spustil, resp. oznámil otevření…


Komentáře

(nezobrazuje se)