Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o Facebook Ads moc není, tak doufám, že věci znalí experti omluví entrance level následujícího textu a ostatní jej ocení.
Reklama na Facebooku prostřednictvím Facebook Ads už není žádná novinka, funguje tuším od června. Na Facebooku je přes 107 tisíc Čechů, takže zásah nemusí být úplně malý. Otázkou možná ještě bude, co znamená „ti co tam jsou“ (zřejmě to znamená mají účet, ne že jsou pravidelně aktivní) a co znamená (započítaný) „Čech“.
Reklamu nastavíte na stránce facebook.com/advertising/. Sestává z titulku a popisku, volitelně může obsahovat pod titulkem i obrázek. Všechny tři části jsou klikací. (Možná jste u textové reklamy zvyklí na viditelnou URL adresu, tak tahle část tu není.)
Titulek má maximum 25 znaků, popisek 135. Obrázek může být o velikosti až 110 × 80 pixelů (nahrát můžete větší, Facebook si to zmenší).
Související články
Love it light!
Love it light! aneb berte život z té lehčí stránky. To je sdělení kampaně Coca-Coly na Colu light. Jsem skoro cílovka (myslím, že je to pro…
Nový druh reklamy na facebooku
Facebook v brzké době rozjede novou formu reklamy. Dalo by se říct, že i tak trochu revoluční. Vsází při ní na klasické facebookovské…
Se social ads na Facebooku bude ještě sranda
Jedna velká hostingová společnost teď rozjela celkem rozsáhlou kampaň na Facebooku. Její reklamy se teď zobrazují snad na všech mých FB…