Upgradované URL adresy v AdWords s sebou p?ináší spoustu radostí. Zejména pokud možnosti m??ících šablon ani nevyužíváte, tak je to vícemén? jenom k vzteku. Už jsem se navztekala dost. Hodila jsem sem pár zásadn?jších p?ekážek s možných ?ešením. Jestli máte rychlejší nebo vám to zp?sobuje další problémy, pod?lte se v komentá?ích, a? se s tím netrápíme každý zvláš?!
Takže o co jde. Google upgradované URL popisuje na blogu, takže to nebudu rozvád?t. Spravovat URL je prý nyní snazší, což je ur?it? bezva. Hlavní zm?na je v tom, že sou?asnou cílovou URL Google p?ejmenoval na koncovou URL (destination URL), která mu už ale nesta?í a povinn? vyžaduje (novou) cílovou URL (final URL). P?vodn? nastevené reklamy te? mají práv? tu „koncovou“ (a fungují tak dál, v tom problém není). Poj?me se podívat, co se komplikuje.
Objeví se volba mezi koncovou a cílovou URL, p?vodní reklama m?la zaškrtnutou koncovou, ale s tou už to uložit znovu nep?jde. Je t?eba zm?nit na cílová URL (povinné).
Nové reklamy poslané z AdWords editoru (poslední verze 11.1.2) s nastavením jen koncové URL Google ješt? pár dní zpátky zamítal (pro nefunk?nost cílové URL, ta byla prázdná). Dnes už je Editor v?bec neodešle a je t?eba cílovou URL (final URL) doplnit. Zárove? neodešle ani když je p?vodní destination URL vypln?ná, p?vodní polí?ko je pot?eba mít prázdné.
Související články
AdWords skripty: Nechte stroje ať samy kontrolují například funkčnost odkazů vašich kampaní
AdWords skripty byly přestaveny už téměř před rokem, v létě 2012, a do dnešního dne je používa jen zlomek inzerentů. Není divu, ne…
Jak si vede v AdWords vaše konkurence?
Chtěli byste vědět, kolik utrácí v PPC vaše konkurence, jaká používá klíčová slova, kolik platí za klik a jak jim to vynáší? S tím…
Jak správně používat měřicí parametry v PPC kampaních
Služba Google Analytics pomáhá velmi dobře poznat návštěvníky webu přicházející z placeného vyhledávání. Dozvíte se třeba, kolik si…