„PR článek“ like a boss

404m.com, 7. dubna 2013 ve 16:45:05, 67x přečteno
„PR článek“ like a boss

Už to budou skoro dva roky, co jsem si jen tak z hecu založil vlastní web na publikování reklamních článků dejEcho.cz. Za tu dobu vyděl nějakých pět stovek, počítám li jen ty dvě malé plochy AdSense, další peníze šli z affiliate a tak dále, to ale není podstatné. Daleko víc mi ale přinesl formou nových zkušeností. Prošel jsem si manuální penalizací. Zjistil jak se ve světě takzvaných „PR článk“ podvádí, které témata jsou in a dokonce máte i přehled o nových affiliate programech, protože se tato forma linkbuildingu stále úspěšně používá. Když nad tím vším přemýšlím, kolik nápadů a experimentů jsem zkusil, rozhodně stojí za to dělat věci jen tak z hecu i když jsou nepochopitelné a nevyplatí se. No myslím, že na jeden menší ebook by to i bylo.

Před pár měsíci jsem se dostal do nějakého polského spamlistu. Stále se mi tam registrují poláci a vkládají nějaké články. Naštěstí WordPress umí mazat autora i s jeho výtvory. Zatím toho nikdy nebylo tolik, aby stálo za to řešit problém přes nějaký plugin. Popravdě poláci se ani moc nesnaží. Prostě tam hodí kus textu a konec. Nic zajímavého.

Zřejmě bude dejEcho.cz opravdu na nějakém seznamu webů co zveřejňují články pro každého. Občas se tam totiž objeví i článek v jiném jazyce. Většinou to nestojí ani za zmínku, ale tento týden mi tam někdo hodil jeden zvláštní, a musím se vám přiznat, doslova mě svým zpracováním nadchnul. Schválně se koukněte na screenshot:

Má to naprosto všechno, co pořádný reklamní článek potřebuje. Dostatek textu se správným zvýrazněním klíčových slov, optimalizované obrázky, SEO friendly odkazy a navíc vše uděláno, aby se to dobře četlo. Ten Play Now button je jen třešnička na dortu. Na dejEcho mám 850 schválených článků a přes stovku v koši, ale jediný z nich se ani zdaleka nepřiblížil tomuto.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Jak snadno napsat PR článek [4]

PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR

PR článek – dát nažrat Googlovi a vyhnat ego do astrálu

Víte, čím se živí roboti vyhledávačů? Přece PR články! Kdo jim dává pravidelně nažrat, těší se mimořádné oblibě. Jak připravit…

Jsou placené pr články jen další slepou uličkou?

Drago na svém blogu napsal zajímavý článek o tom, jak by si bloggeři mohli vydělávat psaním reklamních článků.  Vzhledem k tomu, že se…


Komentáře

(nezobrazuje se)