Drago na svém blogu napsal zajímavý článek o tom, jak by si bloggeři mohli vydělávat psaním reklamních článků. Vzhledem k tomu, že se touto oblastí také poměrně hodně zabývám a mám s tím nějaké zkušenosti, dovoluji si nabídnout svůj pohled na věc.
Můj pohled na tuto oblast se vyvíjel. S pomocí pr článků se mi podařilo dosáhnout určitých úspěchů pro mé klienty, ale na druhou stranu se psaním PR článků člověk stává tak trochu prodejnou holkou a na čtenost blogu to většinou mívá neblahý vliv.
Lidé si PR články kupují nejčastěji ze 2 důvodů. Prvním důvodem je zpětný odkaz na webové stránky, který díky umístění v oborově relevantním článku, má údajně mít vysokou hodnotu.
Zatímco v prvním případě potřebuje inzerent nějaký obsahově bohatý web z oboru bez ohledu na návštěvnost, ve druhém případě bude návštěvnost webu, na kterém je článek umístěn, zásadní.
Související články
Placla.cz - dobře našlápnutý Pay-Per-Post
První český Pay-Per-Post (který znám) Placla.cz jsem měla možnost vidět už ve fázi testování. Dnes už běží v ostrém provozu přes…
Metoda linkbuildingu pro ty co si věří
Metod linkbuildingu je nepřeberné množství (například těchto padesát). Můžeme je dělit do různých kategorií, podle toho jestli jsou…
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v lednu 2020
„Snažíme se o zodpov?dný p?ístup ke spole?nosti, a chceme minimalizovat naši uhlíkovou stopu. Od ledna 2020 proto využíváme pro napájení…