Víte, čím se živí roboti vyhledávačů? Přece PR články! Kdo jim dává pravidelně nažrat, těší se mimořádné oblibě. Jak připravit výživnou krmi nejen pro ně? Dnešní návod by vlastně mohl být velmi stručný: podívejte se třeba na tento článek a zkuste udělat jen polovinu chyb…
Možná by na úvod neuškodila stručná definice. U PR článku od samého začátku uvažujeme, že jej bude někdo číst (Public) a že obsahem chceme přenést nějaké poselství (Relations).
Článkové farmy, kam si dá kdokoli cokoli, nemají s PR nic společného a kritérium kvality je jediné – napsat do odkazu správně adresu vlastního webu.
U PR článku je nutné znát cílové adresáty. Firma (produkt) může mít celospolečenský záběr, ale médium, kam článek chceme umístit, má vždy konkrétní (dominující) skupinu čtenářů, a ta má své potřeby, strachy a touhy, které je třeba zasáhnout.
Související články
Aké boli „zlaté ?asy“ online podnikania a aké je to dnes
Na páte?ní ve?er pro vás mám nostalgický ?lánek, který napsal Štefan Polgári spulazakladatel a šéf affiliate sít? dognet.sk. Užijte si…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…
Výsledky pr?zkumu plat? v PPC oboru – ?esko 2018
P?ed m?sícem jsem sob?, a vám, položil otázku: “Jaké jsou platy v PPC oboru?” Jaká je realita versus legendy, pov?sti a dojmy? Na otázky…