Jak snadno napsat PR článek [4]

blog.seo-expert.cz, 21. prosince 2009 ve 18:03:05, 279x přečteno

PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR články se na internetu publikují na PR portálech, odkud je mohou stahovat například novináři.

Podobně jako s textem na stránky, musíte čtenáře, respektive uživatele, i v PR článku chytit něčím, co jen cítí a zatím si to ještě neřekl nahlas. PR článek je úžasný v tom, že při jeho psaní si můžete malinko popustit Vaši fantazii a psaní si opravdu užít. Dejte tomu příběh a lidský rozměr.

Psaní PR článku začněte utvořením si konceptu. Koncept PR článku je velmi důležitou součástí při jeho psaní. Jakmile si jej utvoříte, máte prakticky vyhráno. Pak už jen bude stačit rozvést myšlenky do odstavců. Pro psaní PR článku potřebujete vědět:

Že Vám to něco připomíná? Ano jistě, je to prakticky totožný koncept, který Vám tu popisovala moje kolegyně Lucka ve svých článcích Zabijácký text – část I. a Zabijácký text – část II., ale také možná styl prezentace zboží, jednoho „nejmenovaného“ a velmi slavného moderátora teleshoppingu. Postupuje při psaní PR článku vždycky tím stejným způsobem, který výše v seznamu uvádím. Vezměme to tedy popořádku a na příkladu, již známého dětského odrážedla Kubík a sestavme si koncept PR článku.

Pokračování na: blog.seo-expert.cz

Související články

Placla.cz - dobře našlápnutý Pay-Per-Post

První český Pay-Per-Post (který znám) Placla.cz jsem měla možnost vidět už ve fázi testování. Dnes už běží v ostrém provozu přes…

Co se událo na ?eském hostingovém trhu v únoru 2020

Znovu zlobí Twitter list, odkud ?erpám podklady pro tyto p?ehledy, takže jsem musel data sehnat trochu složit?jším zp?sobem. Pokud tedy n?co…

PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty

Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…


Komentáře

(nezobrazuje se)