Tento blog si nikdy nekladl za cíl informovat o novinkách v reklamním světě PPC reklamy. Vždy měl odrážet mé názory a zkušenosti. Novinkový blog mi ale na českém internetu chyběl. Jakékoli pokusy ostatních autorů už jsou dnes polomrtvé (aktualizované párkrát za rok) nebo mrtvé zcela. Nedalo mi to a s kolegou Ondřejem jsme si na sebe sami upletli bič v podobě nového vlastního blogu PPCnovinky.cz.
Důvody jsme měli dva. Prvním byla snaha soustředit zajímavé novinky na jedno místo – jako zdroj informací pro ostatní, ale i pro nás samotné. A za druhé jsem začal mít pocit, že mi samotnému začíná “ujíždět vlak”. Především AdWords začal nasazovat čím dál více nových funkcí. Některé prezentované oficiální cestou, jiné museli najít sami uživatelé. Tím, že jsem se donutil pro potřeby blogu tyto novinky vyhledávat, začínám mít opět pocit, že vím. Ne všechno, ale i to něco se prostě počítá.
Novinek je v poslední době skutečně hodně. Před rokem jsem začal mít pocit, že brzy nadejde čas specialistů pro jednotlivé funkce a cílení v AdWords. Nečekal jsem, že tomu bude tak brzy. Především možnosti reklamy v obsahové síti se stávají velmi komplexními. A novinky v systémech přibývají každý týden. Takže směle na PPCnovinky.cz…
Související články
Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli
Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na…
Jak se stát PPC?ka?em — p?íb?hy PPC?ka??
Navazuju na ?lánek Jak se stát PPC?ka?em s p?íb?hy t?ch, kte?í si tím prošli. Poprosila jsem 6 kamarád? PPC?ka??, aby mi posali své za?átky,…
Poslední středa: PPC reklama jako základ výkonnostního marketingu
Vzhledem k šířce tématu přinesla lednová Poslední středa hned několik zajímavých diskusí. Pod pojem výkonová reklama totiž můžeme…