Poslední středa: PPC reklama jako základ výkonnostního marketingu 

blog.h1.cz, 29. ledna 2010 ve 12:47:57, 48x přečteno

Vzhledem k šířce tématu přinesla lednová Poslední středa hned několik zajímavých diskusí. Pod pojem výkonová reklama totiž můžeme zahrnout v podstatě všechny akce, které nabádají k uskutečnění měřitelného cíle na webu inzerenta. Nejdiskutovanějším tématem byla jednoznačně analýza chování webových uživatelů a inzertních systémů.

V úvodní prezentaci Davida Velechovského samozřejmě nemohl chybět návod, jak na webu definovat konverzní cíle a jak stanovit maximální náklad na jejich dosažení. Známé vzorce pak zažehly živou debatu například o tom, jak nahlížet na bounce rate v případě analýzy návštěvnosti blogu, jak se dívat na čas strávený na stránce a podobně.

Čekali jsme, zda se mezi účastníky objeví i zástupci z řad agentur, ale nestalo se tak. Celkově diskuze více než velkým e-shopům patřila webům, které si spíš než dokončení objednávky přejí vybudovat dlouhodobější vztah s návštěvníkem. Dojít tak muselo na otázku optimalizace cílových stránek, budování obsahu, pořádání soutěží i strukturu interních odkazů. Bavili jsme se i o tom, zda se vyplatí nabízet návštěvníkům obchodně nejúčinnější produkt, nebo mu raději vždy ponechat úplnou možnost svobodného výběru.

Pro všechny byla hodnotná přítomnost Jirky Chomáta, předsedy komise výkonnostního marketingu při SPIRu a produktového manažera Skliku. Otázky k němu směřované se několikrát stočily i k tomu, jak fungoval a funguje Sklik, a jaké novinky přinese nový Sklik, jehož start s napětím očekáváme příští týden.

Pokračování na: blog.h1.cz

Související články

Jak se stát PPC?ka?em

Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…

Jak se stát PPC?ka?em — p?íb?hy PPC?ka??

Navazuju na ?lánek Jak se stát PPC?ka?em s p?íb?hy t?ch, kte?í si tím prošli. Poprosila jsem 6 kamarád? PPC?ka??, aby mi posali své za?átky,…

PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty

Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…


Komentáře

(nezobrazuje se)