Zkracovač adres je aplikace, která krátké URL ležící na doméně zkracovače přesměrovává na dlouhé URL ležící jinde. Uživatelé do aplikace jednou vloží dlouhé URL a získané krátké URL potom používají na twitteru, facebooku a na jiných místech. Tyhle odkazy vytvořené uživateli jsou celkem cenné.
Teď jak zbohatnout. Stačí mít mnoha uživateli používaný zkracovač adres a odolný žaludek (nebo dobře napsané "smluvní" podmínky). Potom můžete začít krátké URL přesměrovávat nikoli na původní cíl (dlouhé URL), ale někam k sobě. Tím k sobě dostanete 1) návštěvnost a 2) odkazy. Kdy budete přesměrovávat k sobě, řazeno od nejmenších sviňáren po největší:
Aktualizace: Marek mi poskytnul svoje starší poznámky a z nich doporučuji prostudování tuto polemiku mezi názorem podobným mému a názorem programátora zkracovače.
Související články
1000 nebo 100 000 e-mailingů? Přepis prezentace z konference Dny iDirektu
Vždy mě překvapí otázka, jak velkou databázi by měl klient mít, aby se mu e-mailing vyplatil. 1000 nebo 100 000 kontaktů? Dokazuje totiž to,…
Jak pomocí e-mail marketingu do firmy pozvat zástupce ÚOOU
Stává se to často – napíše klient, že by chtěl stávající databázi e-mailových adres čítající řádově tisíce kontaktů rozšířit…
M?l jsi se na to Johne vykašlat. Shrábnout prachy a nic už proboha ned?lat.
M?l jsi se na to Johne vykašlat. To že jsi m?l se Shipito št?stí neznamená, že jsi geniální podnikatel…Shrábnout prachy a nic už proboha…