Inzeráty Sklik s obrázkem cílové stránky

reklama-ppc.cz, 20. července 2010 ve 23:20:46, 65x přečteno
Inzeráty Sklik s obrázkem cílové stránky

Dnes, 20.7.2010, začal Sklik u inzerátů na premiových, tzv. TOP pozicích, zobrazovat obrázek s náhledem cílové stránky inzerenta. Tedy stejným způsobem, jako dosud náhledy zobrazovaly přirozené výsledky vyhledávání.

Přemýšlím, do jáké míry tato změna zahýbe výsledky kampaní – od změny CTR (které jistě vzroste) po samotné následné změny cen za proklik. Jakým dílem tato změna ukrojí z rozpočtů klientů s inzeráty na TOP pozicích? Myslím, že stejné otázky si kladou sami lidé v Skliku. Zda tato změna bude trvalá, nebo jen dočasná, ukáže čas.

Pamatuji si, že nad podobnou změnou se přemýšlelo již před rokem, když se nový Sklik vyvíjel, ale tenkrát mi tato myšlenka přišla příliš troufalá. Rozdíly mezi přirozenými výsledky a inzerenty se prakticky stírají. Je to dobře nebo ne? Prospěje tato změna kampaním nebo ne?

Jedno je mi však už dnes jasné. Pokud náhledové obrázky u inzerátů zůstanou, bude to minimálně nová voda na mlýn agenturám, které oslovují klienty s nabídkou: “Dostaneme Vás na první pozici na Seznamu na jakoukoli frázi.” Aby následně klientovi vytvořili inzerát v Skliku s první pozicí. (Nesmějte se, nezkušeným klientům takto nabízí služby nejedna agentura.)

Pokračování na: reklama-ppc.cz

Související články

Obsahová síť Sklik získává zajímavé servery

Je to už nějaký čas, kdy se Sklik pustil do zkoumání možnosti cílit reklamy svých inzerentů kontextově do obsahové sítě – tedy na…

Seznam má kontextový Sklik pro partnery

Majitelé webových stránek si mohou na svoje stránky dát reklamy systému Sklik a dostávat provize za prokliky svých uživatelů. Reklamy jsou…

Testování Sklik stačilo vracím se k AdSense

Když zrovna není vyprodaná reklama na 404m přes AdExpert, objevují se mnou nastavené affiliate anebo PPC. V tomto je AdExpert opravdu super.…


Komentáře

(nezobrazuje se)