Obsahová síť Sklik získává zajímavé servery

reklama-ppc.cz, 15. července 2010 ve 21:32:36, 118x přečteno
Obsahová síť Sklik získává zajímavé servery

Je to už nějaký čas, kdy se Sklik pustil do zkoumání možnosti cílit reklamy svých inzerentů kontextově do obsahové sítě – tedy na stránky partnerských serverů pod jejich vlastní články. Systém, který s velkým úspěchem představil Google jako Google AdSense přímo vybízel k napodobení v českém internetovém rybníčku. Sklik byl posledním z (kdysi) velké čtveřice u nás působících PPC reklamních systémů, který kontext neuměl.

Kontextové reklamě kraluje dodnes AdWords, na jehož inzeráty narazíme takřka na každém druhém webu. AdFox se pokusil vybojovat své místo na slunci, ale společně s eTargetem nakonec museli vzít zavděk často pochybnými stránkami, které AdWords ze své inzertní sítě vyloučil kvůli porušování pravidel (erotika, reklama umístěna tak, že klame uživatele atd.) Ano, výjimky se najdou. Třeba ihned.cz nebo idnes.cz (eTarget).

eTarget ani AdFox však kontextové cílení příliš neumí – pod články najdeme inzerenty, kteří s tématem stránky nemají ani náznakem nic společného a tak není divu, že bylo na čase, aby si Sklik zkusil ukrojit z velkého koláče ne nezajímavých příjmů.

Kontextové reklamy Skliku se objevily na Seznamem provozovaných službách (např. novinky.cz, super.cz atd) už začátkem července 2008. Sklik Partner pro veřejnost spatřil následně světlo světa 30.10.2008. Jeho spuštění předcházela řada měsíců práce a příprav, na kterých jsem měl možnost se podílet.

Pokračování na: reklama-ppc.cz

Související články

Jak se stát PPC?ka?em

Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…

Sklik Retargeting, první dojmy. Funguje? Kde se zobrazují reklamy? A co bannery?

Když jsem psal před rokem o chystaném Retargetingu v Skliku, kladl jsem si otázku, nakolik bude schopna jeho obsahová síť nabídnout…

Co se událo na ?eském hostingovém trhu v listopadu 2017

Czechia se pustila do odvážné kampan?, podle ní mají „nejvýkonn?jší virtuální servery na trhu“. A to díky investici ve výši 5 milion?…


Komentáře

(nezobrazuje se)