Když zrovna není vyprodaná reklama na 404m přes AdExpert, objevují se mnou nastavené affiliate anebo PPC. V tomto je AdExpert opravdu super. Aniž by jste museli zasahovat přímo do kódu stránky/šablony, stačí u každé reklamní plochy využít vložení vlastního kódu. Nic to nestojí, systém dokonce hlídá i dostupnost stránek, prostě služba s přidanou hodnotou.
Koncem listopadu jsem v článku Pár PPC postřehů za poslední měsíc srovnával výkonost AdSense a Sklik tady na 404m. Bohužel to v prosinci spadlo na CPM 8,12 CZK a leden je s CPM 5,39 CZK ještě horší. Přiznám se, že to by nijak extra ještě nevadilo. Těch pár stovek mě na jedné ploše nijak zvlášť nevytrhne. Cennější jsou pro mě informace jaké inzeráty se u kterých článků objevují.
Problém mám s jednou společností, jejíž inzerát se tam začal pravidelně objevovat. Mají u mě škraloup za spam. Dokonce jsem si dal tu práci a vyplnil stížnost, která byla vyhodnocena jako oprávněná. V té době nás ale bylo víc, kdo si stěžoval. Jejich reklamu jsem na tomto blogu nechtěl a na sklik jsem nenašel možnost reklamu zakázat*.
Sklik samozřejmě hodlám na některých stránkách používat i nadále. Nemá zas tak špatné výsledky jak je všeobecně zažité. Jen je s ním trochu obtížnější práce. Nemůžete si nastavit, kde bude grafická reklama a kde textová, chybí experimentování s velikostí písma, nápis Seznam.cz reklama je poměrně výrazný. Na druhou stranu má sklik pár vychytávek. Například formát 950×100 zobrazuje miniaturní náhledy webu anebo 728×90 má tři jednořádkové inzeráty. Nikdy mi moc nefungovaly malé inzertní plochy. Zkuste ale písmo Verdana na velkém čtverci. Když si s tím pohrajete můžete dosáhnout dobrých výsledků. I když co dokáže nacpat AdSense do velkých reklamních čtverců, na to sklik zatím nemá.
Související články
AdSense po GDPR – bez souhlasu bude znamenat návrat ke kontextové reklam?
GDRP klepe na dve?e. Za 26 dní (25. 5. 2018) už nebudete moct nikdo ukládat osobní data ob?an EU bez jejich souhlas?. Také se osobní data…
Grafická reklama sklik zatím funguje jako PPI
Vypadá to, že se testování grafických reklam sklik v březnu posunulo na další úroveň. Od začátku měsíce se mi ozvalo hned několik…
Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?
V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…