AdWords skript pro dynamické odpočítávání v reklamě

reklama-ppc.cz, 16. července 2013 ve 00:35:31, 116x přečteno

V návaznosti na včerejší článek a po několika žádostech o zveřejnění celého skriptu zajišťující automatické zobrazování (nejen) odpočítávání v AdWords reklamě, zde jej máte s odpovídajícím návodem k použití.

V našem případě byl skript automaticky spouštěn každou hodinu a ze zadané webové adresy (souboru) si stáhl aktuální hodnotu, kterou vložil do textu inzerátu. Do textového souboru umístěného na našem serveru jsme pak zajistili automatické ukládání informace o počtu zbývajících míst pro registrace závodníků.

4) Zadejte do skriptu názvy sestav obsahující reklamy s dynamickou proměnnou. Ve skriptu označeny jako sestava číslo 1 a sestava číslo 2. Ve skriptu můžete samozřejmě zadat více sestav.

5) V zamýšlených sestavách vytvořte reklamy s proměnnou hodnotou. Ta je v inzerátu definována tímto kódem: {param1:zástupný text}. Naše reklama tedy vypadala takto.

Pokračování na: reklama-ppc.cz

Související články

Automatické tagování v Skliku: výhody a pasti

Sklik spustil autotagging kampaní! Nyní je možné nastavit, že se k reklamám automaticky přidají UTM parametry pro Google Analytics (nebo…

Když vás práce baví…

Když práce baví, je to prostě radost. Občas přijdou zakázky, které z podstaty zadání od klienta nejsou nijak kreativní. Nic ale nebrání…

AdWords spouští Keyword Planner Tool

AdWords spustily již představený Keyword Planner Tool (Plánovač klíčových slov), nástroj, který by do budoucna dost možná mohl postupně…


Komentáře

(nezobrazuje se)