Když práce baví, je to prostě radost. Občas přijdou zakázky, které z podstaty zadání od klienta nejsou nijak kreativní. Nic ale nebrání tomu jistou kreativitu přidat. Ano, znamená to vlastně práci navíc, ale práci, která pobaví nás při realizaci a v ideálním případě nadchne i klienta.
V posledních týdnech jsem pro agenturu Revolta, a jejich klienta NIKE, zajišťoval PPC propagaci každoročního běhu Prahou – We Run Prague. Zadání bylo prosté – získat maximální počet registrovaných běžců a vyvolat povědomí o akci jako takové.
Už v polovině kampaně se začal počet registrovaných blížit maximálnímu limitu, který pořadatel definoval a bylo zřejmé, že registrace budeme muset ukončit dříve, než v původně zamýšleném termínu na konci července. Abychom si práci na PPC kampaních zpeštřili a zájemce o běh motivovali k rychlé registraci, přistoupili jsme k netradičnímu řešení. První myšlenkou bylo na cílové stránce uživatelům zdůraznit, že počet volných míst se rychle snižuje – na web jsme tedy přidali odpočítávadlo s výzvou k registraci.
Odpočítávání na webu je fajn, ale co takhle zobrazovat počet volných míst přímo v PPC inzerátech? Proč ne? Za vydatné pomoci českého Googlu jsme pomocí AdWords Scripts vytvořili dynamické reklamy v AdWords, které se samy automaticky každou hodinu aktualizovaly. Stejnou informaci jsme pomocí Remarketingu zobrazovali v inzerátech i uživatelům, kteří navštívili web klienta, ale dosud se neregistrovali. Všechny jsme tak motivovali k tomu, aby na nic nečekali a co nejdříve se rozhodli k registraci.
Související články
Thajsko, Bali: Tipy, práce a zážitky
Thajsko se stalo magnetem pro digitální nomády z celého sv?ta i mnoho lidí z mé bubliny. Stále jsem jen dokola slyšel Thajsko, Vietnam, Bali.…
1000 nebo 100 000 e-mailingů? Přepis prezentace z konference Dny iDirektu
Vždy mě překvapí otázka, jak velkou databázi by měl klient mít, aby se mu e-mailing vyplatil. 1000 nebo 100 000 kontaktů? Dokazuje totiž to,…
Pronájem celého webu? M?že to fungovat a vyd?lávat?
Minulý m?síc mi napsal Honza email zdali jsem n?kdy uvažoval o možnosti monetizace webu formou pronájmu webu. Bylo by to reálné? M?l by n?kdo…