Prodáváme díky sociálním médiím – krok za krokem

webzurnal.cz, 8. října 2015 ve 14:13:46, 5x přečteno

Snažíte se zvýšit své prodeje i prost?ednictvím sociálních médií, ale vaše úsilí se spíše míjí ú?inkem? Dumáte nad tím, pro? se to konkurenci da?í a vy stále jen vydáváte finan?ní prost?edky, ale návratnost je mizivá? Pak si projd?te tento ?lánek. Podíváme se v detailu na ?ty?i základní faktory, které byste m?li p?i vaší sociální kampani zohlednit – Nalákání, Udržení, Konverze a M??ení. Tak postupn?…

Základní snahou každého je pochopiteln? dostat návšt?vníky na své webové stránky a? už prost?ednictvím SEO, klasické reklamy apod., nicmén? zam??ím se ?ist? na sociální prost?edí. Nejprve si musíte vytvo?it „Obsahovou strategii“, tzn. ujasnit si, jaký je váš typický zákazník a podle toho zvážit, na které sociální platform? se pravd?podobn? bude pohybovat, kde bude komunikovat atd. Bez této úvahy se nehnete z místa – musíte v?d?t, jestli se vaši zákazníci spíše pohybují denn? na Facebooku, diskutují ve skupinách na Linkedin, nebo pokud nejsou v?bec na t?chto sítích aktivní, zvažte blog, ?i nap?íklad vlastní kanál na YouTube.

Když ?lovek ješt? p?ed pár lety nap?íklad nakoupil v e-shopu, prodejce s ním udržoval kontakt klasicky prost?ednictvím email marketingu. Dnes ale hrají naprosto zásadní roli práv? sociální sít?, a proto je nezbytné, aby hned na úvodní stránce vašeho webu byly odkazy na vaše sociální aktivity. Zeptejte se, jestli vám nemohou dát Like na Facebooku, následovat na Twitteru, odebírat váš YouTube kanál atd. Stejn? jako v kasinech nikdy nenajdete cedule vedoucí k východu, vy také nenechávejte zákazníky jen tak odejít.

Na druhou stranu je pot?eba dodat, že musíte zákazníky navád?t na sociální média, kde jim m?žete poskytnout zajímavé informace, n?jakou p?idanou hodnotu apod. Jednoduše je tam nenudit, protože tla?ítka Unlike, Unfollow, Unsubscribe apod. nejsou nijak schovaná. Nebojte se také s lidmi komunikovat, pomoct jim, popíchnout je, aby se vyjád?ili apod.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…

Elegantní generátor Tag Cloudu

Typografický design je sám o sob? zna?n? náro?ná disciplína. Zárove? je ale stále populárn?jší nejen v grafických kruzích. P?estože v…

Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?

V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…


Komentáře

(nezobrazuje se)