Jak sleduji prodeje v pizzerii a marketing na social media

podnikanivusa.com, 9. listopadu 2018 ve 02:10:28, 0x přečteno
Jak sleduji prodeje v pizzerii a marketing na social media

Kazdy den se ted divam na Sales Report co mam v softwaru na management pizzerie. Jake jsou prodeje dnes v porovnani se vcerejskem nebo minulym tydnem. Ukazuje mi to i kdy bylo nejvice objednavek behem dne.

Kdyz vidim, ze cisla jsou zelena tak mam radost. To znamena ze rosteme. Ale pak najednou vidim cervena cisla a premyslim proc pokles. Zrovna pred par dny byl dva dny po sobe velky pokles. Jediny rozdil je, ze jsme zastavili nejake placene kampane na Facebooku a mene jsem postoval ty normalni neplacene prispevky (protoze jsem cestoval).

Pak se zkousela jedna kampan, ktera zaroven zamerovala i na soucasne fanousky stranky, a behem dvou dnu 13 konverzi za utracenych $16. Jenze tady si rikam, je to vubec zasluha placene kampane? Nemeli bysme ty stejne konverze jen z neplacenych postu? Ja vim, ze spousta lidi miluje retargeting a podobne veci. Ale me to vzdycky pripadalo strasne otravne. Koupim si fotak a pak na me 14 vyskakuji reklamy na ten stejny fotak. Stejne mi pripada targetovani placenou reklamou vlastnich fanousku (jakoze to je trosku vyhazovani penez). I kdyz zrovna v tomto ti marketaci dokazou ukazat nejlepsi vysledky. Zazil jsem v jedne firme, ze meli strasne spatne konverze na PPC, pak zacali cilit na vlastni nazev firmy (ochrannou znamku) a najednou cena za konerzi letela dolu. A mohli se placat po rameni jak dobre udelali kampane (takto to reportovali managementu). Jenze ten detail, ze nekdo hleda konkretni firmu znamena, ze by treba klidne klikl na organicky vysledek a neni potreba na stejny nazev jeste mit reklamu.

Zajimalo me jestli jde v FB Business Manageru hlidat konverze z neplacenych kampani. Vetsina lidi mi psali, ze ne. Pritom v Business Manager jsem si naklikal tento graf:

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Jak si vede sociální marketing?

Studie nazvaná 2010 Social Marketing Industry Report se zabývá způsoby využití různých sociálních médií pro rozvoj obchodu a jakým

Rozumějí agentury kouzlu sociálních sítí?

Jelikož jsem chyběl na IAC, doháním domácí úkoly a procházím si některé přednášky, které se tam objevily. Aktuálně jsem se zastavil u…

Jak komunikovat na online fórech

Online fóra jsou, díky vcelku snadnému zacílení, jedním z nejlepších formát? pro „chytání“ nových zákazník? a pro komunikaci a…


Komentáře

(nezobrazuje se)