Chcete diskutovat na aktualne.cz? Jedině přes Facebook!

404m.com, 29. září 2011 ve 13:56:39, 48x přečteno
Chcete diskutovat na aktualne.cz? Jedině přes Facebook!

Dnes se na Aktualne.cz objevil článek Facebook na Aktuálně.cz: Nabízíme obsah tváří v tvář, který nás informuje o převratné novince. Odteď už budou diskuze krásné a čisté, protože se diskutující nebudou moc skrývat za anonymitu. Vše půjde totiž přes Facebook!

No jestli si provozovatelé aktualne.cz myslí, že tímto ochrání své diskuze před „hatery“ a „flame war“, tak se pletou. To spíše ubude těch oponentů, kteří každým rozumným názorem budou riskovat, že někdo začne tahat argumenty z jejich profilu, popřípadě vyhrožovat rodinám. Založení si nového účtu je otázkou minuty? Naházení vymyšlených, popřípadě provokativních osobních údajů dalších pár minut. Pak už jen stačí „diskutovat“.

Také je možné, že si jen Aktualne.cz uvědomili sílu sociální sítě FB a toto je nový způsob jak získat návštěvníky. Ostatně zaškrtnuté políčko Zveřejnit na Facebooku by tomu i nasvědčovalo. Možná bude i daleko efektivnější než tlačítko To se mi líbí, které lezlo do soukromí až tak moc, že jej v některých částech Německa pod pokutou museli zakázat [1].

Diskutabilní je i volba platformy. V ČR na FB je rozhodně hodně lidí, ale otázkou je jestli dostatek na to, aby to byl jediný způsob pro používaní diskuze na tak velkém portálu. FB u nás vlastně ani nemá konkurenci v propojení aplikace se stránkami. Na druhou stranu jestli jde jen o formu autorizace, tak tu konkurence je. Například projekt MojeID od CZ NIC. Nestálo by za to místo využití soukromé společnosti FB raději vsadit na český neziskový projekt, kterému by se rozhodně větší propagace hodila?

Pokračování na: 404m.com

Související články

Facebook Ads

Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…

Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli

Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na

E-shop přímo na Facebooku

Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní…


Komentáře

(nezobrazuje se)