3 příklady nesprávného použití chytrých nástrojů v PPC systémech

blog.h1.cz, 20. prosince 2010 ve 15:32:31, 35x přečteno

Se svým vývojem nám PPC systémy nabízí stále více možností inzerce, možností cílení i nástrojů, které nám mají správu či vyhodnocování kampaní usnadnit. Většina takových nástrojů je opravdu schopna nám pomoci zvýšit výkon našich kampaní, ale při nesprávném užití mohou napáchat více škody než užitku. Pojďme se podívat, na co bychom si měli dát pozor u těch nejčastěji používaných nástrojů.

Častější zobrazování úspěšnějších reklam je výchozí nastavení kampaní v Google AdWords, Skliku i v na smrtelné posteli ležícím adFOXu. Pokud spustíte v jedné reklamní sestavě více různých inzerátů, toto nastavení vám zajistí, že systém bude po nasbírání určitého vzorku dat zobrazovat častěji úspěšnější inzerát na úkor těch méně úspěšných.

Spousta inzerentů vůbec netuší, proč by si vůbec měla toto nastavení vypínat. Je důležité si uvědomit, že všechny PPC systémy považují v tomto případě za více úspěšný ten inzerát, který má vyšší míru prokliku. Pokud ale měříte konverze a v kampaních vám jde především o maximalizaci objednávek, je vhodné minimálně po spuštění nových kampaní změnit nastavení na rovnoměrné zobrazování reklam.

Poté můžete odhalit, že zatímco jeden inzerát má výrazně vyšší CTR, druhý inzerát (podle PPC systému méně úspěšný) má výrazně vyšší konverzní poměr, tím pádem i nižší náklady na získání jedné objednávky.

Pokračování na: blog.h1.cz

Související články

Market Samurai - bojovník za vaše peníze na webu

Pokud tvoříte weby za účelem zisku, v dnešní době se v žádném případě nemůžete obejít i bez sebemenší analýzy. Ať už to pro vás…

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…

Naklady na zamestnance, marketing a pizzu

Uz se zacina trosku rysovat rozlozeni prodeju pres den. V podstate mrtvo, pak je cas na veceri, prijde nejvice lidi, pak mrtvo. Jenze to neplati uplne…


Komentáře

(nezobrazuje se)