Že by eTarget zkoušel nabrat druhý dech?

404m.com, 15. srpna 2012 ve 11:28:38, 53x přečteno

Přiznám se, že mě ta nabídka na první pohled zmátla. Žádná diakritika, oslovení, dokonce ani konkrétní webová stránka, kde by se měla reklama zobrazovat. Po pár vteřinách mi secvaklo, že se jedná o hromadný email, zřejmě všem členům reklamní sítě eTarget. Samotné provedení propagace emailem ponechme stranou. Velká reklamní společnost jako je eTarget určitě ví co dělá, když takto oslovuje své partnery.

Určitě nebudu sám, když řeknu, že by neuškodilo mít na trhu dalšího pořádného hráče s PPC (pay per click) anebo dokonce čistě jen PPI (pay per impression) reklamou. Mimo AdSense, který podává celkem stabilní výkon tu je sKlik, kde se mi zatím na testovacích stránkách spíše kupí imprese než kliky. Třetí hráč by určitě potěšil zvláště neplátce DPH.

V emailu je nabídka 15 CZK za 1000 impresí banneru 300×600. Pro takové weby s flash hrami, zábavnými videi anebo vtipy to rozhodně může znít zajímavě. Není problém, aby jim návštěvník udělal desítky impresí. Za den si tak mohou provozovatelé vydělat až stovky korun. Kam se na to hrabou prokliky. Otázkou zůstává jestli o tento druh webů vůbec bude ze strany eTarget zájem.

Jestli eTarget připravuje velkolepí návrat bude potřebovat kvalitní reklamní plochy. Jenomže ty už okupuje distribuovaná reklama, přímý prodej, AdSense, affiliate, popřípadě sKlik. A ve všech případech se vsadím, že mají lepší příjmy než 15 CZK za 1000 zobrazení. Zvláště u tak velké reklamní plochy jako je 300×600. Na druhou stranu co já vím, třeba opravdu připravují PPI systém. Cena by se mohla odvíjet od počtu kliků, podobně jako některé affiliate platí za prokliky, teprve když něco prodáte. Pokud vím tak v ČR se snad veřejně PPI nenabízí, takže nemají konkurenci.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Co s doménou nevoliszaplatis.cz?

Když jsem ve středu přišel z práce, čekal mě následující rozhovor s přítelkyní: „Ty sis kupoval billboardy?“ „Cože? Proč?…

Par nedavnych prihod s mymi zamestnanci

Nedavno jsme najali novou zamestnankyni. Sla na specialni akci, kde se rozdavaly pizzy. Hned ukradla deset dolaru z nadoby na spropitne. Kdyz byla…

ETARGET spouští CPM reklamu

Dne mi přišel newsletter z ETARGET, že spouští CPM stránku pro všechny publishery obsahu. Podle emailu má přinést lepší zisky než…


Komentáře

(nezobrazuje se)