ETARGET spouští CPM reklamu

404m.com, 30. května 2014 ve 12:07:08, 37x přečteno

Dne mi přišel newsletter z ETARGET, že spouští CPM stránku pro všechny publishery obsahu. Podle emailu má přinést lepší zisky než klasická CPC reklama. Pro spuštění nemusíte nic dělat, vše začne fungovat od dnešního dne.

ETARGET je český PPC systém, který z historického hlediska nepatří zrovna mezi ty řekněme nejúspěšnější u webmástrů. Řadil se na třetí místo. První byl AdSense (Google), druhý adFOX (Centrum Holdings s.r.o.) a třetí právě ETARGET.Koncem roku 2008 se k nim přidal i Sklik. adFOX k 31.12.2010 přestal zobrazovat svou reklamu a v podstatě skončil.

ETARGET měl poměrně špatnou reputaci. Nedařilo se mu cílení a když už někdo na reklamu klikl, tak z toho nic moc nebylo. Pamatuju si, že se dokonce muselo žádat o zapnutí cílení podle zájmu. Na druhou stranu ze všech tehdejších PPC systémů měl nejvolnější pravidla a umožňoval nasazení i na stránky, kde by to u ostatních systémů neprošlo. Zároveň mám dobré zkušenosti s komunikováním s podporou. Dohodnout se dalo prakticky cokoliv. Končili tak u něj lidé, kteří dostali ban na „lepších“ PPC systémech. Zvláště u AdSense.

Po dlouhé době jsem se na stránky ETARGET podíval až dnes. Má komplet nový design. Jen už se nějak nemůžu přihlásit, takže vám nepovím jak to vypadá uvnitř. Asi mi vypršela platnost účtu, protože ani můj login nezná.

Pokračování na: 404m.com

Související články

PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty

Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…

Samospouštěcí reklama na AdSense?

Tak se mi právě stalo něco velice nepříjemného. Zatímco jsem se věnoval obsahu stránky, nechal jsem myšidlo odpočívat v pravém sloupci,…

PPC / affiliate arbitráž – co to je a jak na tom vydělat?

Když si procházím různá česká fóra o podnikání na internetu, vesměs všichni používají na monetizaci svých projektů kontextovou PPC…


Komentáře

(nezobrazuje se)