Zrovna mam okamzik, kdy se tesim, az doprodame kola. Prisel zakaznik co vazi asi 140 kg. Takova obrovska svalnata gorila:-). Chce vratit penize za kolo, protoze pry jde malo utahnout riditka. Nas mechanik mu je poradne utahl. Zakaznik prisel znovu, ze se mu s nimi znovu podarilo pohnout.
Zkousel jsem to a fakt s nimi pohnout nejde. Aniz bych to delal uplne ze vsech sil a snazil se to rvat. Pak se treba kousek pohnou. Nevim jestli ma smysl se snazit neco utahovat jeste vice.
Takze to vzdavam a vracime penize (i kdyz se na ten prodej zadna garance na vraceni penez nevztahuje). V kazdem podnikani se najde vzdy par zakazniku, kteri tlaci limity do extremu. Moc se proti tomu neda branit. I kdyz je nechame podepsat nejake podminky tak vzdy prijdou s necim zpet. Nejlepsi je usetrit cas a co nejrychleji se jich zbavit. Vratit penize a resit neco pozitivniho.
Horsi je, kdyz stejny zakaznik prijde a chce koupit neco dalsiho. Tohle se mi taky parkrat stalo. Po takovem konfliktu a stezovani si jak je vse nekvalitni chtel koupit dalsi kolo. Rekl jsem mu, at to nedela, ze se mu muze stejny problem stat znovu. A nechtel si nechat rict a trval na koupi.
Související články
Komu zákazníci věří?
Se zajímavým výzkumem přišla společnost Invoke Solution a server eMarketer. Výzkum se zaměřil na to, jakou váhu přikládají zákazníci…
Pizza business a prestiz
Ten muj pizza business hodne lidem pripada jako totalni hovadina. Maji pocit, ze to neni dostatecne prestizni. Nechapou proc bych takovy business mel…
Zakaznik ma vzdy pravdu – pribeh ze zivota
V Brazilii probiha nejaka akce, kdy celnici schvalne pozdrzuji baliky ze zahranici. Udajne jde o to, aby se ochranovali lokalni firmy. Takze cokoliv…