Z 22.6 na 23.6 dostaly PR (čteme PageRank) weby pořádný kopanec od Google. Srazil jim GPR na 0 a poslal je do supplement indexu. Nejednalo se o penalizaci stránek, ale celého webu. Nemá cenu rozebírat zdali to bylo zasloužené či nikoliv, spíše je třeba situaci nějak vyhodnotit. Protože dnes to byl PR s unikátním obsahem a zítra blog, který občas publikuje reklamní článek. Máme se bát, kam až to zajde?
Konkrétně na webu hledejte potenciálně umělé nebo nepřirozené odkazy vedoucí na jiné weby, jejichž účelem by mohlo být ovlivňování hodnocení PageRank. Mezi nepřirozené odkazy může patřit například prodej odkazů za účelem zvýšení hodnocení PageRank nebo účast v projektech výměny odkazů.
Doporučujeme vám provést na webu změny, po kterých bude splňovat naše pokyny pro zajištění kvality. Až tyto změny provedete, předložte svůj web k novému posouzení pro výsledky vyhledávání Google.
Prodej odkazů můžeme škrtnout. Projekt jsem nevytvářel za účelem zisku, ale jako zdroj informaci a zkušeností. Krom jedné textové AdSense reklamy tam nic není. Nasadil jsem jí kvůli zjišťování cílení reklamy a klíčových slov vázajících se k článku. Jediný externí site wide odkaz vede na stránky wordpress.org.
Související články
Jsou placené pr články jen další slepou uličkou?
Drago na svém blogu napsal zajímavý článek o tom, jak by si bloggeři mohli vydělávat psaním reklamních článků. Vzhledem k tomu, že se…
PR článek – dát nažrat Googlovi a vyhnat ego do astrálu
Víte, čím se živí roboti vyhledávačů? Přece PR články! Kdo jim dává pravidelně nažrat, těší se mimořádné oblibě. Jak připravit…
Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ
Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…