Ačkoliv to vypadá, že v poslední době nepíšu o ničem jiném, než o Facebooku, nedá mi to se s vámi nepodělit o zásadní změny, ke kterým právě nyní dochází. Změny popsané jako „vylepšení vaší možnosti sdílet a propojovat se“ ohlásil včera večer Mark Zuckerberg na oficiálním blogu a již dnes můžeme vidět reálný dopad toho všeho. Změny se týkají především inovací na homepage a markantních vylepšení funkčnosti Stránek (zvláště tady se jedná o „must-read“, pokud se zajímáte o marketing na Facebooku).
Největší změny můžeme vidět na homepage, která je nyní oproti stávajícímu stavu o poznání čistější a přehlednější. Její inovovaná podoba by měla být dostupná již během krátké doby všem uživatelům Facebooku. Brzy by mělo zmizet klasické rozdělení na Novinky, Aktualizace stavů, Fotky, Odkazy nebo třeba Kanál zpráv – všechny tyto věci se sjednotí do tzv. streamu. Kromě něj na nové homepage (a v jejím pozadí) můžeme nyní najít tyto věci:
Užitečná věc, pokud si chcete nechat zobrazovat updaty pouze od vybraných skupin vašich kontaktů. Jak možná víte, již teď je nějakou dobu možné si jednotlivé kontakty rozřazovat do skupin a dále s nimi pracovat. Nyní tedy máte možnost si na úvodní stránce nechat zobrazovat novinky, které se týkají například jen určitých kontaktů – např. spadajících do skupiny Rodina, Práce, Kamarádi aj.
Změny stavu vašich přátel se vám nyní budou zobrazovat v reálném čase ihned potom, co je napíší. Váš profil tedy bude i při neaktivním stavu na pozadí kontrolovat, zda vaši přátelé nenapsali něco nového a pokud ano, doručí vám tuto informaci přímo na domovskou stránku. Odpadá tak nutnost obnovování stránky pokaždé, když budete chtít zjistit, co je kde nového.
Související články
Facebook Ads
Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…
Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli
Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na…