Velcí inzerenti přehodnocují své reklamní kampaně na Facebooku

404m.com, 16. května 2012 ve 12:41:29, 42x přečteno
Velcí inzerenti přehodnocují své reklamní kampaně na Facebooku

Společnost General Motors upustila od své reklamní kampaně za 10 milionů dolarů na Facebooku. Podle redaktora Wall Street Journal Dennise K. Bermana jednoduše reklama nafungovala1. GM se tak stal oficiálně prvním velkým inzerentem, který na neefektivitu reklamy na Facebooku poukázal.

Samozřejmě GM na Facebook nezanevřel. Jen místo klasického nákupu reklamy investuje peníze do jiného druhu propagace, který je pro ně efektivnější. Koneckonců na Facebooku se mohou firmy prezentovat různými způsoby zdarma.

Facebook nějakých 10 milionů dolarů rozhodně finančně nezrujnuje. Problém je spíše v psychologickém aspektu rozhodnutí GM. Ostatně tato společnost je třetím největším inzerentem v USA. Snadno by tak mohla strhnout i ostatní inzerenty a v nejhorším případě by se Facebook mohl dostat do finančních problémů.

Další společností, která provozovatelům Facebook může dělat vrásky je Procter & Gamble, která začátkem roku propustila 1600 zaměstnanců reklamního oddělení. Důvodem byla restrukturalizace marketingové strategie. Společnost chce hledat nové možnosti propagace, které jsou zdarma. Facebook byl jeden z příkladů, které uvedla2.

Pokračování na: 404m.com

Související články

PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty

Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…

Marketing a KPI: 6 nejznám?jších a pro? je mít?

Klí?ové ukazatele výkonnosti (KPI – Key Performance Indicators) jsou kvantifikovatelné metriky, které ukazují výkon firmy (marketingu) ve

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…


Komentáře

(nezobrazuje se)