Test PPC agentur: Vyhodnocení (4. díl)

reklama-ppc.cz, 22. dubna 2010 ve 14:03:22, 83x přečteno
Test PPC agentur: Vyhodnocení (4. díl)

Je tomu tak. Na začátku bylo oslovení 40 českých PPC agentur s jasnou poptávkou po kterém následoval měsíc vzájemných komunikací. Doplňující dotazy, požadavky i marné čekání na odpověď. Dnes předemnou leží pečlivě vybraných 10 nabídek, které jako jediné splňují logická očekávání: Jsou transparentni, je prostor k důrazu na efektivnost kampaní a především nejsou jednostranně výhodné jen pro agentury.

Určit klíč, podle kterého vyřazovat nevhodné (či nevýhodné) nabídky, bylo zpočátku snadné. Pevná cena za proklik, procenta z rozpočtu, žádný přístup do vlastních kampaní, uvázání se dlouhodobou smlouvou – to vše byly jasné argumenty, podle kterých se rozhodnout. V druhém díle jsem všechny tyto snadné indikátory vyčerpal. Dnes máme před sebou deset agentur, jejichž nabídky neobsahují žádné formální nedostatky. Jsou to tyto agentury (v abecedním pořadí):

Z těchto agentur bych pravděpodobně ještě vyřadil nabídku MediaCentrum, která požaduje jako svou odměnu kombinaci paušální platby (4000Kč měsíčně) a provize z každé realizované objednávky (8% z hodnoty prodaného zboží). Podíl na obratu ze zakázek získaných pomocí PPC je s každým klientem sjednáván individuálně. Náš eshop OzdobSe.cz, který posloužil pro potřebu poptávky, nabízí vlastní provizní systém, kdy nabízí partnerům odměnu 10% z celkové ceny objednávky. Tato hodnota posloužila jako odrazový můstek pro avizovaných 8% požadovaných MediaCentrem.

Požadavek PPC agentur na možnost výkonostních odměn za realizované objednávky je velmi dobrý způsob odměny, který je výhodný pro obě dvě strany – agenturu i klienta. Je ale třeba nastavit podmínky, které budou pro obě dvě strany rovné. Je několik možností podoby výkonostních odměn.

Pokračování na: reklama-ppc.cz

Související články

Velký test českých PPC agentur (1. díl)

40 PPC agentur, jedna poptávka na vytvoření reklamní kampaně. Jaké ceny si agentury účtují a za co? Kdo klientům lže, kdo slibuje…

Test PPC agentur: Vybíráme z nabídek (2. díl)

V rukou máme nabídky více než tří desítek PPC agentur, které odpověděly na mou poptávku a nabídly své služby. Jsou ochotné zrealizovat…

Test PPC agentur: Výběr pokračuje (3. díl)

Vyřadil jsem třetinu nabídek a zbývá 23 agentur. Podaří se najít vhodnou nabídku na vytvoření “naší” PPC kampaně nebo budou…


Komentáře

(nezobrazuje se)