Test PPC agentur: Vybíráme z nabídek (2. díl)

reklama-ppc.cz, 20. dubna 2010 ve 05:14:08, 61x přečteno
Test PPC agentur: Vybíráme z nabídek (2. díl)

V rukou máme nabídky více než tří desítek PPC agentur, které odpověděly na mou poptávku a nabídly své služby. Jsou ochotné zrealizovat PPC reklamní kampaň pro “náš eshop” OzdobSe.cz, ale každá má své podmínky, postupy, služby a v neposlední řadě i ceny. Pojďmě se tedy na jednotlivé nabídky podívat pod lupou a vyberme společně ty nejlepší. Koho vyřadím okamžitě a proč? Kdo naopak obstojí?

Už v minulém úvodním článku jsem upozorňoval, že vybírat čistě podle cenových nabídek není možné, 32 agentur si účtuje své služby šesti různými způsoby zpoplatnění a nabízené ceny jsou tak velmi nesrovnatelné. Posoudit agentury je možné jen zasláním doplňujích otázek. Ty nám totiž poodhalí, jaký přístup a rozsah služeb za své peníze od PPC agentury skutečně dostaneme. Doporučuji zeptat se agentur na minimálně následující dotazy:

Stejné otázky jsem postupně kladl i osloveným agenturám. Předesílám, že v rámci vyhodnocování tohoto testu ponechávám stranou jakékoli osobní sympatie či antipatie. Vybírám tak, jak by potenciální klient vybírat měl.

Zároveň je nutné brát v potaz, že nabídky byly vypracovány agenturami na konkrétní poptávku pro náš modelový případ. Bylo na agentuře, jaký zvolí způsob zpoplatnění a rozsah služeb. V případě, že agentura nabídla více způsobů zpoplatnění, byla instruována ať nám sama doporučí jeden způsob, který byl následně zahrnut do testu.

Pokračování na: reklama-ppc.cz

Související články

Test PPC agentur: Vyhodnocení (4. díl)

Je tomu tak. Na začátku bylo oslovení 40 českých PPC agentur s jasnou poptávkou po kterém následoval měsíc vzájemných komunikací.…

Velký test českých PPC agentur (1. díl)

40 PPC agentur, jedna poptávka na vytvoření reklamní kampaně. Jaké ceny si agentury účtují a za co? Kdo klientům lže, kdo slibuje…

Test PPC agentur: Výběr pokračuje (3. díl)

Vyřadil jsem třetinu nabídek a zbývá 23 agentur. Podaří se najít vhodnou nabídku na vytvoření “naší” PPC kampaně nebo budou…


Komentáře

(nezobrazuje se)