Před pár dny jsem si stáhl dva slovníčky SEO pojmů, aby jsem měl inspiraci pro přidávání nových hesel do Seopedie. Na rozdíl od psaní blogu je to celkem nuda a inspirace se moc nekoná :)
Koncept je postavený na předpokladu, že nekomerční obsah je daleko jednodušší propagovat než ten komerční. V praxi se vytvoří stránka o nějakém tématu či tématech a začne se propagovat. V momentě, kdy je splněn účel – například je dostatečná návštěvnost, tak se vymění obsah za komerční.
Zatímco v klasickém SEO pojetí jde jen o zpětné odkazy, tak v SEM se dá projekt „odhalit“ a minimalizovat pocit návštěvníků, že jsou podvedeni. Například se objeví reklama, anebo se stránka ke komerčnímu projektu začne hlásit.
Popravdě by to mohl být celkem zajímavý koncept pro minisite. Pro začátek se budete věnovat nějakému problému z oboru, který dobře znáte a je pro veřejnost přitažliví (třeba zákulisní praktiky konkurence, nedodržování norem, neetická zacházení, klidně i jak správně koupit a nespálit se určité zboží). Následuje menší reklamní kampaň postavená na ehm … třeba spamování diskuzí a sociálních sítí :) Ideální by samozřejmě bylo spíše zaplatit blogerům či magazínům aneb influenceři v akci vědí jak to správně podat.
Související články
Jak je to s t?mi Pay Per Post systémy? Opravdu je Google nemá rád?
Nedávno jsem napsal další ?lánek o PRyardu. Objevilo se op?t pár dotaz? a komentá?? k celému konceptu Pay Per Post. Asi nejzajímav?jší mi…
Priming: Jak nabourává psychologii p?emýšlení?
Priming ?i také priming effect je kognitivní zkreslení a dochází k n?mu tehdy, když vystavení jedince ur?itému podn?tu ovlivní jeho reakci na…
Imigranti v USA
I was recently at a Los Angeles Business Journal event witnessing an award acceptance by the Shipito company, which was selected ahead of hundreds of…