Souboj o cenu za reklamu na stránce

404m.com, 4. září 2014 ve 15:41:46, 27x přečteno

Nedávno jsem uvažoval, že by jsem mohl zkusit udělat kupónový web. Poslední dobou už mám těch obsahových víc než zvládám udržovat, a tak by stálo za to využít jejich sílu. Jak fungují kupónové weby, asi víte. Pokud ne doporučuji shlédnout přednášku Michala Kubíčka z 2. WP konference v Hlubké nad Vltavou. Mimochodem 20. září bude mít pokračování, a to jak konference tak i přednáška Michala :)

Pár věcí mi neladilo, a tak jsem si na toto téma vyměnil pár emailu s člověkem, který dříve dělal MFA a pak právě kupónové weby. Nakonec jsem se rozhodl, že do toho nepůjdu (neměl bych dostatek času), ale pár experimentů jsem stejně zkusil. Ono integrovat slevové kupóny na tématicky web není zas tak náročné.

O čem jsem ale dnes chtěl napsat, je jeho zkušenost s reklamou na webu. Měl kdysi dobrý tématický web. Hodně specifický. Prý ho udělal jako důkaz, že umí i něco jiného než MFA. Dneska by se dal považovat za lepší authority website (šablona na míru, vlastní webhosting (IP), upravený CMS, 2 – 3 kvalitní články na měsíc). Když neměl vyprodanou reklamu, tak tam zobrazoval AdSense. Prostě klasickou PPC. O zájemce nouze nebyla kvůli dobrému cílení, ale problém byl v ceně. Jelikož tam nebyla příliš velká návštěvnost, tak se jim nechtělo platit několik stovek za tisíc zobrazení.

Jednoho dne si vyměnil několik emailů s člověkem, co po něm chtěl slevu. Nebylo to údajně v „optimálním duchu“ a ten dotyčný mu sdělil, že nebude platit tolik, když si u něj může nechat zobrazovat reklamu z AdWords. Samozřejmě se provozovatel webu naštval a zablokoval v AdSense jeho doménu, takže se tam reklama nemohla zobrazovat. Když už byl u toho, tak do blacklistu rovnou naházel weby všech, kteří si u něj reklamu nekoupili kvůli ceně.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Facebook Ads

Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…

Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017

Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na

Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli

Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na


Komentáře

(nezobrazuje se)