Ahoj Johne, hele, mě by hrozně zajímalo, co by se stalo, kdyby sis HYPOTETICKY řekl, že Ti to takhle stačí a že už růst už nechceš a že to zapíchneš na té úrovni, kde zrovna jseš? Je to tak, že v momentě, kdy by poptávka převýšila tvoji schopnost nabídky by ten převis pochytala konkurence a Ty bys začal mít míň a míň zákazníků až bys zašel na úbytě?
Platí tak jednoznačně “grow or die”? Mě je jasný, že to člověka baví, když mu firma roste, ale co kdyby si člověk řekl, že už se mu furt nahoru a dál nechce? Bude za chvíli po něm?
Související články
Marketing a KPI: 6 nejznám?jších a pro? je mít?
Klí?ové ukazatele výkonnosti (KPI – Key Performance Indicators) jsou kvantifikovatelné metriky, které ukazují výkon firmy (marketingu) ve…
Jak mi jde investování do akcií p?es Fio e-Broker – duben 2022
Duben byl hodn? drsný válka na Ukrajin? zp?sobuje nejistotu, Covid v ?ín?, rostou úrokové sazby, rekordní inflace a navíc ve výsledkové…
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…