Russell Savage: Díky automatizaci mají PPCčkaři víc času zlepšovat výkon kampaní
vetrovka.cz, 20. října 2014 ve 01:00:49,Tvorba a hlavně optimalizace PPC kampaní je často pořádný kus práce. A spoustu věcí možná ani neděláme. Protože by to bylo příliš časově náročné. A naopak, na něco z toho, co děláme by možná bylo lepší najmout si armádu cvičených opiček. Tím samozřejmě nemyslím psaní reklamních textů, ale veškeré rutinní úpravy kampaní. Všechny ty úpravy nabídek, aktualizace produktů a reklam a nezbytnou kontrolu, že vše běží, jak má. Už 2 roky máme v AdWords funkcionalitu, která je pro tohle všechno řešením. AdWords skripty za nás doplňují ceny do inzerátů, pozastavují produkty, které nejsou skladem, kontrolují funkčnost cílových stránek, sledují skóre kvality, posílají alerty emailem nebo do Google Docs nakreslí reporty. A ještě mnohem víc.
Související články
Russell Savage: Díky automatizaci mají PPC?ka?i víc ?asu zlepšovat výkon kampaní
Tvorba a hlavn? optimalizace PPC kampaní je ?asto po?ádný kus práce. A spoustu v?cí možná ani ned?láme. Protože by to bylo p?íliš ?asov?…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…
Jak se stát PPC?ka?em — p?íb?hy PPC?ka??
Navazuju na ?lánek Jak se stát PPC?ka?em s p?íb?hy t?ch, kte?í si tím prošli. Poprosila jsem 6 kamarád? PPC?ka??, aby mi posali své za?átky,…