Russell Savage: Díky automatizaci mají PPC?ka?i víc ?asu zlepšovat výkon kampaní
vetrovka.cz, 20. října 2014 ve 01:00:49,Tvorba a hlavn? optimalizace PPC kampaní je ?asto po?ádný kus práce. A spoustu v?cí možná ani ned?láme. Protože by to bylo p?íliš ?asov? náro?né. A naopak, na n?co z toho, co d?láme by možná bylo lepší najmout si armádu cvi?ených opi?ek. Tím samoz?ejm? nemyslím psaní reklamních text?, ale veškeré rutinní úpravy kampaní. Všechny ty úpravy nabídek, aktualizace produkt? a reklam a nezbytnou kontrolu, že vše b?ží, jak má. Už 2 roky máme v AdWords funkcionalitu, která je pro tohle všechno ?ešením. AdWords skripty za nás dopl?ují ceny do inzerát?, pozastavují produkty, které nejsou skladem, kontrolují funk?nost cílových stránek, sledují skóre kvality, posílají alerty emailem nebo do Google Docs nakreslí reporty. A ješt? mnohem víc.
Související články
Russell Savage: Díky automatizaci mají PPCčkaři víc času zlepšovat výkon kampaní
Tvorba a hlavně optimalizace PPC kampaní je často pořádný kus práce. A spoustu věcí možná ani neděláme. Protože by to bylo příliš…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…
Cookie lišta v PPC: jak uhlídat PPC kampan?
Že s novou opt-in cookie lištou klesnou tržby nam??ené v Google Analytics a PPC systémech si dal dohromady snad každý. V PPC komunit? celkem…