Těsně před dovolenou jsem se účastnil konference Direkt mail s “přednáškou” Jak vytvořit direkt mailovou kampaň a jak ji zadat agentuře. Prezentoval jsem v podstatě základní krizové body, které je podle mne nutné při přípravě direkt mailu promyslet.
Níže si můžete prohlédnout prezentaci, která je ovšem opět minimalistická. Videozáznam bohužel tentokrát není. V současně době připravuji článek o prezentaci pro časopis Direkt. Během krátké doby ho můžete najít v časopise Direkt nebo zde na blogu.
O autorovi Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.
Související články
1000 nebo 100 000 e-mailingů? Přepis prezentace z konference Dny iDirektu
Vždy mě překvapí otázka, jak velkou databázi by měl klient mít, aby se mu e-mailing vyplatil. 1000 nebo 100 000 kontaktů? Dokazuje totiž to,…
Marketing Monday: prezentace Newsletter – Dobráci a Bubáci
Byl jsem rád, že jsem mohl vystoupit na Marketing Monday v?novanému direkt mail?m (resp. direkt marketingu). Myslím, že se po?adatel?m poda?ilo…
Prodané .cz domény 4. – 10. ledna 2021
Nejdražší prodanou doménou byla ms-fest.cz, která se po 37 p?íhozech vydražila na dAukce za 8,8K CZK. Doména již byla p?evedena na nového…