Marketing Monday: prezentace Newsletter – Dobráci a Bubáci

madcow.cz, 20. března 2013 ve 15:49:46, 26x přečteno

Byl jsem rád, že jsem mohl vystoupit na Marketing Monday v?novanému direkt mail?m (resp. direkt marketingu). Myslím, že se po?adatel?m poda?ilo dát dohromady zajímavý vzorek lidí zabývajících se direkt marketingem (s d?razem na e-mailingy, newslettery, ale i SMS). Jako d?ležitý bonus na záv?r vystoupil Tomáš Pergler – product team manager ze Seznam.cz, který osv?tlil kauzu MailChimp.com vs. Seznam.cz z minulého týdne.

Svoji prezentaci jsem postavil na kladech i záporech e-mail marketingu. ?íkal jsem si, že p?edevším o negativních stránkách v?ci nemají ob?as ?e?níci moc d?vod mluvit. A záv?r v?noval problému s MailChimpem. Všechny body naleznete v prezentaci níže. Cht?l bych zd?raznit n?kolik bod?, o kterých jsem mluvil:

Výb?r e-mail marketingových nástroj? je dnes skute?n? široký. Firma si ale musí uv?domit, jakým zp?sobem bude s e-mail marketingem pracovat a o co od nástroje požaduje. M?žete si zvolit jednoduchý „rozesíla?“ jako je Mimimad.com, MaiChimp.com, SmartEmailing.cz nebo sáhnout po sofistikovaných ?ešeních jako je Silverpop nebo Apsis.

Záporem, který jsem ale zd?raznil, je náro?nost konkrétních p?ístup?. Musíme si uv?domit, že segmentace a detailní personalizace je úžasná a adresáta pot?ší, ale vyžaduje ?adu vstup? a ve výsledku se firma m?že i p?es prvotní nadšení vrátit ke klasické „masovce“. Ušití sd?lení na míru zákazníka je správné, otázka je, p?i jak velké databázi se vlastn? vyplatí.

Pokračování na: madcow.cz

Související články

1000 nebo 100 000 e-mailingů? Přepis prezentace z konference Dny iDirektu

Vždy mě překvapí otázka, jak velkou databázi by měl klient mít, aby se mu e-mailing vyplatil. 1000 nebo 100 000 kontaktů? Dokazuje totiž to,…

Kognitivní zkreslení: Knihy, p?íklady a výzkumy

Kognitivní zkreslení je systematická ?i systémová p?irozená chyba v myšlení lidí, ke které dochází, když lidé zpracovávají a…

Jak moc m?ní AI digitální marketing?

AI Restart je reakce na nejv?tší zm?nu digitálního marketingu posledních let. Reakce na zm?nu je vždy dvojí – rezistence nebo adaptace.…


Komentáře

(nezobrazuje se)