Tohle si myslim, ze je velmi dulezite v jakemkoliv podnikani. Najit tu spravnou miru jak moc se prizpusobit predstavam zakazniku. A je to hodne tezke. Hodne rad od zakazniku je totiz docela destruktivnich. Ono vsechno co je dobre pro ne neni dobre pro zdravi firmy. Taky dost casto ti nejhlasistejsi zakaznici nejsou ti kteri prinasi nejvice objednavek.
Související články
CloudFlare ($NET) – Q1/2023
CloudFlare ($NET) je jedna z v?tších pozic v mém rostoucím portfóliu. Celkem jsem postupn? nakoupil 3x a navíc mám pár pozic i na…
Geolokační statistika zákazníků
Diskutoval jsem teď s jednou klientkou ohledně otevření nové pobočky eshopu a řešili jsme, zda v dané lokalitě už má nějaké zákazníky.…
Napady na vylepsovani od zakazniku
Nejlepsi napady na vylepsovani podnikani jsou od zakazniku. Jenze to ma hacek. Kdyz zacnete zakazniky poslouchat, tak vas doslova zahlti kazdou…