Nejlepsi napady na vylepsovani podnikani jsou od zakazniku. Jenze to ma hacek. Kdyz zacnete zakazniky poslouchat, tak vas doslova zahlti kazdou pytlovinou. Obzvlast kdyz tech zakazniku mate hodne. A jestlize budete kazdou blbost implementovat tak nedopadne dobre.
Neplati jen slepe poslouchat a byt nadseny, ze zakaznik navrhl co vylepsit. Ja se treba divam na to jestli ten napad prisel od zakaznika, ktery nam prinasi penize (jestli patri mezi 20% zakazniku, kteir prinasi 80% zisku). To uz pro me ma urcitou vahu. Pak se divam jak takove rozhodnuti ovlivni nas zpusob prace a finance. Jak by takove vylepseni prijali nasi nejdulezitejsi klienti. Budou spokojeni nebo jim zneprijmenime zivot dalsi slozitosti nebo funkci navic.
Související články
Další platební metody pro váš e-shop
Přestože zde již vyšlo několik článků o dostupných platebních metodách, které lze využít při provozování e-shopu, stále na trhu…
Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017
Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na…
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v ?ervnu 2020
Kv?ten byl zatím nejslabší m?síc, co se týká aktivity hostingových firem na Twitter. V?tšinou mi trvá projít všechny p?ísp?vky a napsat…