Vždy mě mrzelo, že není mnoho příležitostí popovídat si s ostatními lidmi z PPC branže. Pokud pominu obvyklé kolegy v práci a pár “přespolních” přátel z některých agentur, zbývá snad šance v rámci některých odborných konferencí. Tam, nad barovým stolečkem, s kávou v jedné ruce ukusujíc obložený chlebíček z ruky druhé, tam snad je trochu prostoru v rychlosti prohodit pár slov s několika vyvolenými, kterým zaměstnavatel zajistil vstupenku. Ale rychle rychle, než začne další přednáška.
Pojďme to změnit. Pojďmě příští úterý po práci na pivo. Řada z nás se zná virtuálně, řada z nás se nezná vůbec a možná řada z vás pracuje v agenturách, které si vzájemně nemohou přijít na jméno. Hoďmě to za hlavu a pojďme si neformálně popovídat o životě a o práci.
Ať už pracujete jako PPC specialisté ve velkých agenturách, nebo vás PPC živí na volné noze, přijďte 9.11.2010 po 18:00 do vybrané hospůdky v centru Prahy. (Konkrétní místo zde upřesním o víkendu v závislosti na počtu přihlášených.)
Předem účast přislíbili zástupci Skliku a AdWords. U vás ostatních budu rád, pokud svou účast předběžně potvrdíte v diskuzi pod tímto článkem. Jen ať vím kolik míst zarezervovat. Je jedno jestli se nás sejde pět, nebo patnáct. Tak jako tak se budu těšit.
Související články
Výsledky pr?zkumu plat? v PPC oboru – ?esko 2018
P?ed m?sícem jsem sob?, a vám, položil otázku: “Jaké jsou platy v PPC oboru?” Jaká je realita versus legendy, pov?sti a dojmy? Na otázky…
Z volné nohy k založení PPC agentury
Prakticky p?t let jsem pracoval na volné noze. ?ada klient? si to ani neuv?domovala, protože jsme spole?n? s kolegou Ondrou Sovou vystupovali pod…
Test PPC agentur: Vybíráme z nabídek (2. díl)
V rukou máme nabídky více než tří desítek PPC agentur, které odpověděly na mou poptávku a nabídly své služby. Jsou ochotné zrealizovat…