Optimalizácia PPC kampane na kvalitu návštevnosti - TEST (I.)

blog.ataxo.cz, 12. července 2010 ve 11:10:43, 27x přečteno

Kvalitu návštevnosti meriame v štandardných prípadoch ukazovateľmi ako sú: miera opustenie (Bounce Rate), počet prehliadnutých stránok za návštevu (Pages per Visit) a priemerný čas strávený na stránke (Avg. Time on Site). Kvalita návštevnosti je dôležitá najmä preto, lebo vyjadruje mieru interakcie užívateľa so stránkou. Pritom platí, že čím väčšia je interakcia užívateľa, tým väčší je konverzný potenciál takejto návštevnosti a to je cieľom každej kampane.

Pokračování na: blog.ataxo.cz

Související články

Vyplácí se vám ppc reklama?

Na blogu Reklama-ppc.cz vyšel zajímavý test ppc agentur . Autor formou mystery shoppingu oslovil na 40 PPC agentur z celé České republiky s…

Jak správně používat měřicí parametry v PPC kampaních

Služba Google Analytics pomáhá velmi dobře poznat návštěvníky webu přicházející z placeného vyhledávání. Dozvíte se třeba, kolik si…

Velký test českých PPC agentur (1. díl)

40 PPC agentur, jedna poptávka na vytvoření reklamní kampaně. Jaké ceny si agentury účtují a za co? Kdo klientům lže, kdo slibuje…


Komentáře

(nezobrazuje se)