Na blogu Reklama-ppc.cz vyšel zajímavý test ppc agentur . Autor formou mystery shoppingu oslovil na 40 PPC agentur z celé České republiky s poptávkou po realizaci reklamní kampaně pro e-shop Ozdobse.cz. S pomocí jednoduché logiky ze 40 nabídek postupně odděloval zrno od plev a nakonec vybral 10 PPC agentur, které podle jeho názoru vědí o čem mluví a dokázali nejlépe reagovat na klientovu poptávku.
Reklama PPC (zejména v sítích Sklik a Adwords) je velmi populárním a často používaným marketingovým nástrojem pro firmy, které chtějí něco prostřednictvím svých webových stránek prodat. Narozdíl od jiných forem reklamy je tento způsob reklamy pro klienty velmi snadno čitelný, protože lze její účinnost velmi přesně změřit a zjistit kolik objednávek zákazníci uskutečnili na základě PPC reklamy.
České PPC agentury své služby zpoplatňují různými způsoby. Vedle nákladů na vytvoření kampaně tak můžete platit buď měsíční paušál za správu kampaní nebo určité procento z vašeho marketingového rozpočtu.
Pokud používáme jakoukoli formu reklamy, měla by nám tato reklama vytvářet zisk, jinak to jsou vyhozené peníze. To znamená, že pokud na jedné objednávce máte zisk třeba 30 Kč a víte, že si jeden ze 100 návštěvníků, který vaše stránky navštíví něco koupí, musí být cena za klik menší než 30 haléřů, aby se vám to vůbec vyplatilo a byli jste z hlediska nákladů alespoň na černé nule.
Související články
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…
Výsledky pr?zkumu plat? v PPC oboru – ?esko 2018
P?ed m?sícem jsem sob?, a vám, položil otázku: “Jaké jsou platy v PPC oboru?” Jaká je realita versus legendy, pov?sti a dojmy? Na otázky…