To stejne dela spousta firem. Jenze kazdy to dela trosku jinak. Maji jine ceny. Trochu jine sluzby. Jine podminky. Trosku jinak celou sluzbu nabizi. Rozdily nejsou nejak prilis velke. Ale rozdily tam jsou. Tyto male rozdily nebo lepe receno kombinace vsech podminek znamenaji jestli je firma uspesna nebo neuspesna. Zpusobi jestli firma poroste, neporoste, vydela penize nebo nevydela.
Podobne to je v kazdem podnikani. Jde o to jak vlastne ty vase sluzby nabidnete. Na vsechno se da divat z mnoha pohledu. Tohle dobre namyslet je dulezitejsi nez jakakoliv reklama nebo marketing.
Související články
Ne kazdy obchodni model je dobry na spolupraci
Resil jsem spolupraci s jednou dopravni firmou z Australie co by chtela abysme je pouzivali. Delaji uplne to stejne co my. Maji sklad v Los Angeles a…
Obchodní model podle Woot
O co s tedy jedná? Obchodní model Woot se objevil na scéně již v roce 2004. Základní idea tohoto projektu byla až neskutečně triviální.…
Internetový inkubátor startupů
V ramci diskuze o investovani do startupu tady mam clanek od Ondreje s jeho predstavou jak by to investovani melo fungovat. „Komunita XYZ podporuje…